AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Vet ikke. Tror noen ønsker å få flest mulig interessert, så da setter de rammene så vide som mulig? Anonymkode: 0a1a8...653 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar Går jo an å ha to tanker i hode på en gang da. Jeg er ute etter et seriøst forhold, men det betyr ikke at det fullstendig uaktuelt med noe kortvarig til jeg møter den rette. Anonymkode: 272fe...0ca 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar Jeg har langsiktig men åpen for alt i min. Hvorfor? Fordi øverst på ønskelisten er å finne den store kjærligheten. Men jeg er også en mann som er glad i sex, jeg vet også at det er mange veier til den store kjærligheten. Jeg setter pris på vennskap og sex, har også et liv som ikke alle damer synes er så veldig aktuelt med tanke på forhold, med barn og reisejobb. Ellers er jeg tydeligvis en mann en del damer finner attraktiv for sex i alle fall, og er glad i sex. Synd om dette skremmer noen, men det er min ærlighet og den gir jeg ikke slipp på Anonymkode: 9b989...c6a 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har langsiktig men åpen for alt i min. Hvorfor? Fordi øverst på ønskelisten er å finne den store kjærligheten. Men jeg er også en mann som er glad i sex, jeg vet også at det er mange veier til den store kjærligheten. Jeg setter pris på vennskap og sex, har også et liv som ikke alle damer synes er så veldig aktuelt med tanke på forhold, med barn og reisejobb. Ellers er jeg tydeligvis en mann en del damer finner attraktiv for sex i alle fall, og er glad i sex. Synd om dette skremmer noen, men det er min ærlighet og den gir jeg ikke slipp på Anonymkode: 9b989...c6a Det er vel kanskje det eneste som er positivt med Tinder da, at mange er ærlige, og det går an å finne ut dette før man treffes. Veldig mange rett på sak forslag fra menn, så litt sånn at man føler seg som et ludder, men akkurat det prøvde jeg å ikke ta til meg da jeg var innom. Min taktikk var å finne et par som virket seriøse nok og så «tok jeg de med ut» på annen plattform for å snakke videre. Har ikke Tinder lenger. Anonymkode: 0a1a8...653 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Skrevet 11. januar Det betyr nettopp det det står. Man er åpen for det meste uforpliktende, om den rette ikke dukker opp Anonymkode: 84e04...c95 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eller hva betyr det? Anonymkode: 5d609...e87 Det betyr at han ikke er noen du vil være i et langsiktig forhold til, fordi han ønsker og kanskje har hatt sex med alle single kvinner på Tinder… Anonymkode: 8d44a...dbf 2
knooters Skrevet 12. januar #8 Skrevet 12. januar Det leses i alle fall som "er her mest for pulings". Så, bestem deg, heller - de som vil ha noe langsiktig, vil som regel heller plukke en som vet hva han vil (og har satt "long term relationship" og kun det). 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar #9 Skrevet 12. januar De ønsker vel å smitte flere damer med HIV, som de fleste menn på Tinder. Evt kjønnsråte og andre ekle sykdommer. Anonymkode: 6fedf...89f 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #10 Skrevet 12. januar Det er det valget man har, man kan ikke velge bare langsiktig, den siste delen av setningen følger med. Anonymkode: e16be...260
AnonymBruker Skrevet 12. januar #11 Skrevet 12. januar Det er jo bare å se på mannen. Er han mer attraktiv enn deg så er det ikke forhold du kan få, men sex. Anonymkode: d4349...264 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #12 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo bare å se på mannen. Er han mer attraktiv enn deg så er det ikke forhold du kan få, men sex. Anonymkode: d4349...264 Man kan ikke basert på en Tinder profil se hvor attraktiv en mann er… Det er masse menn på Tinder, alt for mange, slitsomt å bla gjennom. Ingen grunn for unge kvinner å være der da de har bedre odds IRL for å treffe en som både er seriøs og attraktiv Anonymkode: 0a1a8...653 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #13 Skrevet 12. januar Jeg har inntrykk av av at da ser man ikke etter etter forhold, men langsiktig knullevenn…. Er d ikke bedre å skrive forhold da om d ikke er knullevenn? Og hva mener menn med at kvalitetstid sammen er deres kjærlighets språk? Er dette det samme som sex? TS Anonymkode: 5d609...e87 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #14 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det betyr nettopp det det står. Man er åpen for det meste uforpliktende, om den rette ikke dukker opp Anonymkode: 84e04...c95 Også rimjob? Anonymkode: a25d2...c89
AnonymBruker Skrevet 12. januar #15 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har inntrykk av av at da ser man ikke etter etter forhold, men langsiktig knullevenn…. Er d ikke bedre å skrive forhold da om d ikke er knullevenn? Og hva mener menn med at kvalitetstid sammen er deres kjærlighets språk? Er dette det samme som sex? TS Anonymkode: 5d609...e87 Har "Langsiktig, men åpen for alt" på min tinderprofil selv. Det betyr at jeg i utgangspunktet ønsker å finne meg noe seriøst og langvarig med den rette. Har truffet jenter jeg har veldig god kjemi med, men vi forstår begge at vi ikke er en langvarig match pga ulike syn på ting og ulike interesser. Det betyr jo ikke at vi kan ikke kan ha det moro sammen en stund, selv om det ikke blir ekteskap ut av det? Kvalitetstid er samtaler, dra på tur, se film sammen osv. Fysisk kontakt er sex Anonymkode: 168f0...db1 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar #16 Skrevet 12. januar Langsiktig, men åpen for alt = vil ha kjæreste, men er ikke motstander av litt uforpliktende vennskapelig sex mens man leter. Anonymkode: be930...f35 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar #17 Skrevet 12. januar Jeg er en jente på 18 år, og jeg synes det er så rart at man bare chatter med folk så møtes man for sex... også har du ingen garanti for at dem har sykdommer etc. Håpe jeg finner en bra mann som ikke har vært med noen før meg Anonymkode: 17934...f1f 5
GrønnNellik68 Skrevet 13. januar #18 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er en jente på 18 år, og jeg synes det er så rart at man bare chatter med folk så møtes man for sex... også har du ingen garanti for at dem har sykdommer etc. Håpe jeg finner en bra mann som ikke har vært med noen før meg Anonymkode: 17934...f1f Ha det i bakhodet unge dame. Fornuftig du. Langt eldre kvinner enn deg som ikke sjenker det der en tanke virker det som, ikke menn heller i alle aldre. Vent til du finner en som viser at han liker deg og kan vente med sex. Sex er ikke alt her i verden, er bedre at den er bra med noen man liker godt. 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar #19 Skrevet 14. januar Langsiktig og åpen for alt fordi jeg ikke har fått meg noen kjæreste på en lang stund, så usikker på om jeg i det hele tatt kommer til å få en kvinnes nærhet gjennom kjærlighet. Men sikker på at jeg ønsker å kjenne en kvinnes nærhet kjærlighet eller ikke. Anonymkode: 9b989...c6a
AnonymBruker Skrevet 15. januar #20 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 21.41): Jeg er en jente på 18 år, og jeg synes det er så rart at man bare chatter med folk så møtes man for sex... også har du ingen garanti for at dem har sykdommer etc. Håpe jeg finner en bra mann som ikke har vært med noen før meg Anonymkode: 17934...f1f Da burde du møttnoen in real life...ikke datingapps Anonymkode: e3ed8...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå