Gå til innhold

Ventetid Mohs Kirurgi

anonyyy

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg, M40, fikk i går beskjed om at jeg har basalcellekreft innfiltrerende type. Lokalisert i ansiktet. Hudlegen som utførte biopsien var den som ringte og ga beskjed. Hun nevnte at mohs kirurgi antakeligvis beste for denne typen og plassering.

Jeg har prøvd å google litt men synes det er vanskelig å finne svar på hvor lang ventetid det er og sånn. Jeg vet at jeg kommer til å få mer informasjon etterhvert, men kverna går da så tenkte jeg kunne høre litt her i mellomtiden ;) 

1: Lurer da på hvor lang ventetid det er for mohs kirurgi, da både offentlig og privat (gjennom forsikring på jobben)

2: Og hvis du har hatt mohs kirurgi, og da spesielt med tanke på infiltrerende, hvor mange ganger måtte du inn før de hadde fine marginer?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og takk for svar.

Ja, jeg har funnet den siden, men det var ikke så mye informasjon om ventetid der. Så tenkte jeg kunne høre med forumet om noen som hadde vært igjennom det hadde noe tilleggsinformasjon ;)

Og jeg ser at det står at de fleste må inn 1-3 ganger, men ikke noe om subtypene, så tenkte kansje at noen typer må inn flere ganger litt oftere enn andre ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...