Gå til innhold

Når du savner en som har gjort deg mye vondt🥲

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Off er så tungt i dag🥲må bare få det litt ut.

jeg forlot for litt siden en mann som behandlet meg dårlig.var såklart veldig forelska og hadde fine stunder også🥰

men i dag er det så tungt når jeg ser han bare raser videre og ei jente jeg har på sosiale medier har fått blomster, kort, vin av han..

han hadde mange narsissistiske trekk og brøyt meg ned.men er så sårt se slikt.føler meg så tom og ensom nå mens han går «videre «som ingenting.

Bruddet er ekstremt få dager siden 

kanskje ikke han jeg savner men det å h noen, og de gode stundene .

Anonymkode: 53679...d36

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gå og gjør noe koselig for deg selv i ikveld, vær grei med deg selv ❤️

Anonymkode: ef558...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jeg forlot for litt siden en mann som behandlet meg dårlig.var såklart veldig forelska og hadde fine stunder også🥰

men i dag er det så tungt når jeg ser han bare raser videre og ei jente jeg har på sosiale medier har fått blomster, kort, vin av han..

han hadde mange narsissistiske trekk og brøyt meg ned.men er så sårt se slikt.føler meg så tom og ensom nå mens han går «videre «som ingenting.

Du savner det du trodde var han, lovebombingen ( som han nå er igang med igjen ) . Om noen måneder/år  er det hun jenta som får blomster nå, som vil føle seg som deg . Vær glad du er ute av det , gå fremover 🫶

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gå og gjør noe koselig for deg selv i ikveld, vær grei med deg selv ❤️

Anonymkode: ef558...7ae

Tusen takk❤️ja jeg havnet i et hjemmespa.men det er så tungt «se»🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ja, mange år etter bruddet. Han gjorde veldig slemme ting mot meg, farlige ting, så jeg er glad jeg kom meg unna med livet i behold. Han kunne fyllekjøre med barna i bilen osv. bare for å si litt om alvorlighetsgrad.

Jeg slo meg ned med en helt vanlig mann, men jeg føler meg så alene i forholdet. Min ex og jeg var så nærme hverandre, delte alt, lo av de samme tingene, lo av de samme folkene, fleipet og tullet mye. Vi reiste mye. Vi var studenter og fattige sammen, dusjet og badet sammen for å spare på varmtvannet. Vi var så sammenspleiset at jeg får vondt i hjertet av å tenke på bruddet. Vi delte sorger og gleder. Han hørte på alt jeg sa og trøstet når jeg trengte det. Nåværende samboer ser meg ikke på samme måte. Han orker ikke å høre om problemer og dårlige dager. Alt er bare helt dødt, men trygt. 
Jeg er egentlig glad for tiden med min eks, for selv om han var gal, lærte han meg mye. Han var klok. De beste studene i mitt liv delte jeg med han. Det er godt for meg å kunne se begge sidene ved han. Han var ikke bare slem.

Anonymkode: 4c4fb...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han poster dette for å gjøre deg sjalu. Altså fordi du har betydning for ham. 

Han poster dette for å trykke deg ned - fordi hva du mener og føler har betydning for ham. Desverre på motsatt måte av hva det burde, men han forsøker å vise at du har lite verdi - nettopp fordi du egentlig har stor verdi for ham. 

Og nei - jeg sier ikke at du skal gå tilbake. Det er en utrolig skremmende taktikk å bruke for å uttrykke hvordan noen har verdi for en. 

Anonymkode: b0224...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Han poster dette for å gjøre deg sjalu. Altså fordi du har betydning for ham. 

Han poster dette for å trykke deg ned - fordi hva du mener og føler har betydning for ham. Desverre på motsatt måte av hva det burde, men han forsøker å vise at du har lite verdi - nettopp fordi du egentlig har stor verdi for ham. 

Og nei - jeg sier ikke at du skal gå tilbake. Det er en utrolig skremmende taktikk å bruke for å uttrykke hvordan noen har verdi for en. 

Anonymkode: b0224...c53

Takk😊ja er nok for at jeg skal reagere å for kanskje hevne seg litt for ha blitt forlatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, mange år etter bruddet. Han gjorde veldig slemme ting mot meg, farlige ting, så jeg er glad jeg kom meg unna med livet i behold. Han kunne fyllekjøre med barna i bilen osv. bare for å si litt om alvorlighetsgrad.

Jeg slo meg ned med en helt vanlig mann, men jeg føler meg så alene i forholdet. Min ex og jeg var så nærme hverandre, delte alt, lo av de samme tingene, lo av de samme folkene, fleipet og tullet mye. Vi reiste mye. Vi var studenter og fattige sammen, dusjet og badet sammen for å spare på varmtvannet. Vi var så sammenspleiset at jeg får vondt i hjertet av å tenke på bruddet. Vi delte sorger og gleder. Han hørte på alt jeg sa og trøstet når jeg trengte det. Nåværende samboer ser meg ikke på samme måte. Han orker ikke å høre om problemer og dårlige dager. Alt er bare helt dødt, men trygt. 
Jeg er egentlig glad for tiden med min eks, for selv om han var gal, lærte han meg mye. Han var klok. De beste studene i mitt liv delte jeg med han. Det er godt for meg å kunne se begge sidene ved han. Han var ikke bare slem.

Litt samme følelsen her og..selv om han brøyt meg ned har jeg aldri hatt så mye til felles med en..aldri klikket så godt på humor.aldri før kunnet tøyse og ledd å vært så uhøytidelig med noen..delte interesse for reise osv🙈han var spennende utadvendt og sosial og alle likte han..men jeg ble syk av forholdet og  litt etter litt trykket ned..men personligheten i seg selv utenom var alt jeg ønsket i en mann🥲

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samtidig henger han nå med folk han aldri ville vi skulle være med fordi de var så tørre , kjedelige, teite osv🙈( to veninner og en kamerat ) men nå er det greit.han avlyste alltid med dem når vi var sammen.jeg likte den godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han vil du skal se det, det er bare hevn på deg. Og den jenta som har fått blomster, er det bare synd på.

Han elsker ingen andre enn seg selv, hverken deg eller den nye jenta. Han trenger bare å fore sitt eget ego, det er det eneste som driver han her, i alle hans relasjoner med andre.

Anonymkode: e43bc...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jammen, kjære vene, finnes vel flere enn to menn i verden? Dessuten kan du få et mye bedre liv alene enn i et dårlig forhold. Du får det til å høres som om du er dømt til å være i et dødt og kjedelig forhold resten av livet. Ta tak i eget liv! 

Anonymkode: 846d6...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som du har et hekt på denne mannen. Må du ha han og ny dama på sosiale media? Kanskje det er best for deg å blokke hele fyren? 

Anonymkode: c85ae...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, var stuck i et forhold med ei som var grusom å forholde seg til. F. Eks Hun fyrte seg opp hvis jeg overrasket henne med å lage mat etter hennes oppskrift, kunne få for seg at jeg skulle være utro hvis jeg dro på trening eller til venner med samboere ( meget sterk mistanke at det var for å dekke over sitt eget utroskap), gjorde narr av meg i sosiale lag, fryste ut og gadd ikke å hente min lille datter i barnehagen hvis jeg trengte hjelp til det. Generelt holdt hun på med et psykisk spill, som er vanvittig å tenke tilbake på i dag. 

Likevel tok det ikke mange månedene etter jeg endelig kom meg ut av forholdet at eneste minnene jeg tenkte på var når vi lo sammen av en serie , nakenbadet på sommerkvelder og de svært korte øyeblikkene hvor vi genuint hadde det bra i forholdet. Det gjorde at jeg savnet henne sinnsykt, reiv i hjertet når jeg så henne med andre menn og alt det vonde hun utsatte meg for psykisk var som visket ut. 

Men klisjeen "tid leger alle sår" brukes ikke uten grunn. Startet med å søke psykologhjelp, og sakte men sikkert tok både de vonde og gode minnene om henne mindre plass i hverdagen. Trening, selvutvikling og nye bekjentskaper har gjort meg til en versjon jeg bare kunne drømme om å bli de årene jeg var sammen med hun og karmaen slo virkelig tilbake på henne for alt hun gjorde. Så til TS vil jeg anbefale å snakke med noen du kan stole på, finne aktiviteter som gjør deg godt og bruk de negative erfaringene som ligger bak deg til å lage positive erfaringer som ligger foran deg. 

Anonymkode: dccbc...b9e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, var stuck i et forhold med ei som var grusom å forholde seg til. F. Eks Hun fyrte seg opp hvis jeg overrasket henne med å lage mat etter hennes oppskrift, kunne få for seg at jeg skulle være utro hvis jeg dro på trening eller til venner med samboere ( meget sterk mistanke at det var for å dekke over sitt eget utroskap), gjorde narr av meg i sosiale lag, fryste ut og gadd ikke å hente min lille datter i barnehagen hvis jeg trengte hjelp til det. Generelt holdt hun på med et psykisk spill, som er vanvittig å tenke tilbake på i dag. 

Likevel tok det ikke mange månedene etter jeg endelig kom meg ut av forholdet at eneste minnene jeg tenkte på var når vi lo sammen av en serie , nakenbadet på sommerkvelder og de svært korte øyeblikkene hvor vi genuint hadde det bra i forholdet. Det gjorde at jeg savnet henne sinnsykt, reiv i hjertet når jeg så henne med andre menn og alt det vonde hun utsatte meg for psykisk var som visket ut. 

Men klisjeen "tid leger alle sår" brukes ikke uten grunn. Startet med å søke psykologhjelp, og sakte men sikkert tok både de vonde og gode minnene om henne mindre plass i hverdagen. Trening, selvutvikling og nye bekjentskaper har gjort meg til en versjon jeg bare kunne drømme om å bli de årene jeg var sammen med hun og karmaen slo virkelig tilbake på henne for alt hun gjorde. Så til TS vil jeg anbefale å snakke med noen du kan stole på, finne aktiviteter som gjør deg godt og bruk de negative erfaringene som ligger bak deg til å lage positive erfaringer som ligger foran deg. 

Anonymkode: dccbc...b9e

Tusen takk for gode råd❤️så godt høre du er på et bedre sted nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du savner det som kunne vert og den personen du ble forelsket i, slik som denne damen nå forelsker seg i den han utgir seg for å være som han ikke er. Dette er den aller vanskeligste perioden for deg, den er kjempetung. Håper du holder ut og ikke tar han tilbake, la hun damen med vinegaven få overta han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anonym78910 skrev (6 timer siden):

Du savner det som kunne vert og den personen du ble forelsket i, slik som denne damen nå forelsker seg i den han utgir seg for å være som han ikke er. Dette er den aller vanskeligste perioden for deg, den er kjempetung. Håper du holder ut og ikke tar han tilbake, la hun damen med vinegaven få overta han. 

Ja du beskriver det korrekt her, det er den tanken som drar i meg..kunne de ikke bare vært bra🥲fordi de «normale « egenskapene hans var som en manneversjon av meg selv.vi hadde så mye felles 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Høres ut som du har et hekt på denne mannen. Må du ha han og ny dama på sosiale media? Kanskje det er best for deg å blokke hele fyren? 

Anonymkode: c85ae...ddf

Har sletta henne også nå..ja man kan bli hekta når man er inni et dysfunksjonelt forhold, har lest om de der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...