Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilke forum leser/skriver du på unntatt dette? Har du blitt kjent med noen derfra, møtt dem osv?

Før var jeg skeptisk til å prate med folk gjennom nettet. Trodde at alle var syke, skumle, eller rare datanerder. Nettet har jo bare blitt mer og mer stappet full med hvemsomhelst de siste årene.. Før var det kanskje litt mer sære folk der.

Tenker du likedan?

Ei venninne av meg henger på et forum som etterhvert har blitt ganske lokalt, siden det er mange som bor i samme område som skriver der mest. De møtes og fester, ser filmer, går på skøyter og ski sammen. Hun har blitt gode venner med mange av dem, jeg har også fått noen nye venner gjennom dette. Det er jo kjempekoselig! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg syntes også det var skikkelig nørdete og aktet ikke å bli kjent med noen herfra...

Men så ble jeg kjent med Sneip/BlackJack og vi møtes :) Føler jeg har fått en ny venninne i henne.

I tillegg har jeg noen fra KG på msn

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg vet at foraer består av særinger, rare mennesker, kjedelige mennesker, datanerder, mennesker som knapt vet hvor av/på knappen er, politikere, religiøse, rockere, salmediktere, småbarnsmødre, single, heterofile, homofile, yrkesaktive og trygdede. Jeg er her og på et annet forum. Noen legger jeg knapt merke til, noen har jeg kontakt med på msn og noen møter jeg til fest og moro.

Gjest Gjesta
Skrevet

Forum er jo en fantastisk mulighet til å få innspill og bli kjent med og "kjent med" mennesker man ellers aldri ville møtt! :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Har fått venner fra nettet som ahr blitt venner RL og noen er bare nett-venner (pga avstand, oa.)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg er en del på et annet forum. Det hender at jeg går på fest med folk derfra, treffer noen til lunsj og sånt.

Her inne treffer jeg Mie noen gager i løpet av året. Hun er en knas dame!

Gjest Jalileh
Skrevet

Har aldri møtt noen fra et forum, men har møtt en goooood venn via IRC for mange år siden.

Har møtt andre fra nett også.

Skrevet
Jeg syntes også det var skikkelig nørdete og aktet ikke å bli kjent med noen herfra...

Men så ble jeg kjent med Sneip/BlackJack og vi møtes :) Føler jeg har fått en ny venninne i henne.

I tillegg har jeg noen fra KG på msn

Møttes vennen, møttes! :ler:

Jepp, jeg føler absolutt det samme! Men husker hvor "redd" jeg var for at du skulle være en 55 år gammel seriemorder. :hoho:

Jeg har iallefall fått mersmak på å møte folk jeg treffer på nettet, derfor vo prøver å få dratt med oss en til herfra neste gang vi skal ut.

*hinte, hinte*

Gjest Gjesta
Skrevet
Møttes vennen, møttes!  :ler:

Jepp, jeg føler absolutt det samme! Men husker hvor "redd" jeg var for at du skulle være en 55 år gammel seriemorder. :hoho:

Jeg har iallefall fått mersmak på å møte folk jeg treffer på nettet, derfor vo prøver å få dratt med oss en til herfra neste gang vi skal ut.

*hinte, hinte*

:ler: jeg og!

Gjest Gjesta
Skrevet

Dette er det eneste forumet jeg er aktiv i. Har skrevet litt i et annet forum, men har ingen planer om å bli mer aktiv der.

Har heller aldri møtt noen fra et forum. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det eneste forumet jeg er aktiv i også. Nå er jeg ikke lenger registrert bruker så da blir det jo vanskelig å bli kjent med folk på en slik måte at man åpner for muligheten til å bli kjent også utenfor nettet. Men jeg må innrømme at det er et par, tre stykker her som jeg gjerne skulle fått anledning til å bli bedre kjent med.

Jeg elsker innleggene til Carrot. Som er intelligente, reflekterte og viser empati. Jeg savner å se fjeset på Miloine selv om jeg av og til leser innlegg som får meg til å tro at hun fortsatt er her. Til tider litt fandenivolsk den jenta. Og jeg har stor sans for Nigo-San selv om jeg ofte har andre standpunkt selv. Hun argumenterer på en skikkelig måte.

Men nei, jeg har aldri truffet noen fra nettet.

Skrevet

Jeg har fått noen venner herfra, og også fra andre steder på nettet. Jeg ser dem ikke daglig (bare ei jeg ser litt oftere), fordi de fleste bor langt unna, men det er blandt annet to her inne jeg sender brev med og møter når jeg får sjangsen.

Gjest gjest1
Skrevet

jeg har 2. Ei jeg ser mer eller mindre ofte, og ei jeg ser aldri :)

Skrevet

møtte jo hun jeg bor sammen med her inne. :-D

Ellers så er jeg endel på screammagazine.com forumet og der er ingen anonyme og veldig mange er fra oslo-området slik at vi møtes på byen støtt og stadig. Dessuten møtes vi alle på festivaler eller konserter slik at jeg tror nesten samtlige av folka har sett hverandre IRL en eller annen gang. Veldig artig forum.

Gjest Gjest
Skrevet

Fjompe og Blackjack, hvordan ble dere kjent? Møttes dere her inne? Hva fikk dere til å ta vennskapet ut av nettet og inn i virkeligheten?

Gjest Gjesta
Skrevet
Fjompe og Blackjack, hvordan ble dere kjent? Møttes dere her inne? Hva fikk dere til å ta vennskapet ut av nettet og inn i virkeligheten?

Husker ikke helt hvordan vi ble kjent her, men vi skrev ihvertfall endel i dagbøkene til hverandre først, og så var det slik en stund. En fredag kjedet hun seg, ville finne på noe og maste høl i huet på meg i seks timer eller noe. Jeg mente det var flaut, nerdete og alt, men så fikk hun overtalt meg da ;)

Dro ut og tok noen øl, og siden har vi vært ute og spist, drukket vin osv.

Nå har vi mye kontakt på msn og her, og skriver mld, og skal møtes en dag igjen snart (vi bor ikke så langt unna hverandre, i samme by), bare jeg får penger på konto :)

Når vi snakker blir det jo litt herfra, snakker om andre brukere, tråder osv, men etterhvert som vi ble mer kjent med hverandre snakker vi jo om andre ting, nå kan jeg ringe henne ang helt andre ting enn KG ;)

Skrevet

Stemmer som Fjompe forteller ja! :Nikke:

Vel, etter å ha pratet masse her inne fant vi ut at vi har veldig like meninger om det meste, relativt lik bakgrunn og ganske så like interesser. Vi passet bare rett og slett veldig bra sammen! :ler:

Så når jeg fikk "må ut-panikk" ;) en kveld kvinnet jeg meg opp og maste på henne. Jeg tullet egentlig til å begynne med, men etterhvert som hun fikk mer og mer panikk synes jeg det var en god ide. :hoho:

På vei for å møtes styrtet vi begge to et par øl i taxien, og når vi møttes tok det oss fem hele timer før vi kom på at vi burde skåle. :ler: Dvs fem timer med nonstop prat.

Så at Fjompe har drøssevis av innlegg hver dag sjokkerer ikke meg. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Stemmer som Fjompe forteller ja! :Nikke:

Vel, etter å ha pratet masse her inne fant vi ut at vi har veldig like meninger om det meste, relativt lik bakgrunn og ganske så like interesser. Vi passet bare rett og slett veldig bra sammen!  :ler:

Så når jeg fikk "må ut-panikk"  ;) en kveld kvinnet jeg meg opp og maste på henne. Jeg tullet egentlig til å begynne med, men etterhvert som hun fikk mer og mer panikk synes jeg det var en god ide. :hoho:

På vei for å møtes styrtet vi begge to et par øl i taxien, og når vi møttes tok det oss fem hele timer før vi kom på at vi burde skåle.  :ler: Dvs fem timer med nonstop prat.

Så at Fjompe har drøssevis av innlegg hver dag sjokkerer ikke meg.  ;)

Men BJ snakker mer enn meg tror jeg, hun prater som en foss, det gjorde det også mye lettere, jeg var livredd for at vi skulle ende opp med pinlige pauser og sånn :ler:

Skrevet
Men BJ snakker mer enn meg tror jeg, hun prater som en foss, det gjorde det også mye lettere, jeg var livredd for at vi skulle ende opp med pinlige pauser og sånn :ler:

:riste: Det gjør jeg iallefall ikke! Jeg rekker jo ikke å komme til orde i det hele tatt når jeg er sammen med deg! :ler: Men jeg var også litt redd for det..

Vel, kanskje vi begge er ganske så skravlete? :klem:

Gjest StoreSky
Skrevet

Har fått mange venner som jeg senere har truffet IRL. En meget god venn som jeg har skrevet med siden igjor sommer, traff jeg sist helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...