AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Som tittelen sier, hvorfor sier boomere "kos deg og nyt" når de snakker om sex? Spesielt når de hører eller leser om andres seksuelle erfaringer? Hvor kommer uttrykket fra? Det er jo synonymer, så det holder jo hardt å bare si én av tingene? Anonymkode: 3fee3...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Det høres alltid kvalmt ut uansett Litt i samme kategori som "fininger" etc. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Hvor har du hentet dette fra? "Dette sier alltid boomere"?? Foreldrene mine er boomers, og de har aldri ytret dette noen gang, som jeg har hørt eller lest i hvert fall. Anonymkode: 4e90b...4bb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Har du ofte samtaler med de som er over 60 år samt under 78 år om sex? Anonymkode: 72ec5...672 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor har du hentet dette fra? "Dette sier alltid boomere"?? Foreldrene mine er boomers, og de har aldri ytret dette noen gang, som jeg har hørt eller lest i hvert fall. Anonymkode: 4e90b...4bb Deler du ofte seksuelle erfaringer med dine foreldre? Jeg leser det jo her på KG. Anonymkode: 3fee3...815 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du ofte samtaler med de som er over 60 år samt under 78 år om sex? Anonymkode: 72ec5...672 De kommenterer det her på KG Anonymkode: 3fee3...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Deler du ofte seksuelle erfaringer med dine foreldre? Jeg leser det jo her på KG. Anonymkode: 3fee3...815 Fra alle debattantene over 60 her inne mener du? Ta deg en runk nå. Kos deg & nyt. Ikke heng deg opp i uvesentligheter. Anonymkode: 0818e...5e3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De kommenterer det her på KG Anonymkode: 3fee3...815 De som er født mellom 1946 og 1964 sitter på KG og kommenterer dette?? Ehh…. Ok😂 Anonymkode: fc78e...ce4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De som er født mellom 1946 og 1964 sitter på KG og kommenterer dette?? Ehh…. Ok😂 Anonymkode: fc78e...ce4 Ja. Menn som regel. Anonymkode: 3fee3...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fra alle debattantene over 60 her inne mener du? Ta deg en runk nå. Kos deg & nyt. Ikke heng deg opp i uvesentligheter. Anonymkode: 0818e...5e3 "Deilig deilig" Anonymkode: 3fee3...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Folk på 60+ prater ikke om sex på den måten. De prater om sydenferie på den måten. Anonymkode: f408e...75a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Menn som regel. Anonymkode: 3fee3...815 Neppe Anonymkode: fc78e...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk på 60+ prater ikke om sex på den måten. De prater om sydenferie på den måten. Anonymkode: f408e...75a Det er i hvertfall ingen under 60 som prater på den måten om noe som helst her i verden Anonymkode: 3fee3...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Som tittelen sier, hvorfor sier boomere "kos deg og nyt" når de snakker om sex? Spesielt når de hører eller leser om andres seksuelle erfaringer? Hvor kommer uttrykket fra? Det er jo synonymer, så det holder jo hardt å bare si én av tingene? Anonymkode: 3fee3...815 Jeg vet om én bruker her inne som ofte bruker sånne ord og uttrykk om alt som har med sex å gjøre, men aner ikke hvor gammel han er. Hvem som står bak de anonyme brukerne som av og til slår til med svulstige ord om kosing og nyting, aner jo ingen av oss. Hvordan vet du hvor gammel alle brukerne er? Anonymkode: eb06d...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet om én bruker her inne som ofte bruker sånne ord og uttrykk om alt som har med sex å gjøre, men aner ikke hvor gammel han er. Hvem som står bak de anonyme brukerne som av og til slår til med svulstige ord om kosing og nyting, aner jo ingen av oss. Hvordan vet du hvor gammel alle brukerne er? Anonymkode: eb06d...94b Det er ingen under 60 som snakker om sex i så klønete ordelag Anonymkode: 3fee3...815 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingen under 60 som snakker om sex i så klønete ordelag Anonymkode: 3fee3...815 Vi er der ja. Du har bestemt deg for at ditt verdensbilde er korrekt, og da er det sånn. Ok. Tør jeg spørre hva som er korrekt omtale av sex for de yngre generasjonene da? Jeg er ikke boomer, så hadde jo vært kjekt å vite hva kloke guru #815 mener er korrekt sexterminologi. Anonymkode: eb06d...94b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Kvalmt. Spre sos i alle retninger... Anonymkode: 56b34...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå