Gå til innhold

Er samboer urimelig? Krav til meg som betingelse for giftemål.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Samboer og jeg har snakket en stund om giftemål. Han vet at det er viktig for meg, og at jeg ikke er opptatt av dyre brudekjoler eller store selskaper. Han har imidlertid trenert frieriet og planleggingen en stund, og jeg syntes det var veldig plagsomt å leve med slik uklarhet, så jeg spurte ham om det var noen spesiell grunn til at han dro ut tiden.

Jeg angrer på at jeg spurte. Han sa at han skulle ønsket at jeg gikk ned noen kilo før det ble giftemål. Jeg er i øvre sjikt av normalvekt, så har null behov for å slanke meg. Jeg har også en sykdom som gjør at kroppen samler på vann, slik at vekta står stille uansett hva man gjør.

Jeg synes samboer er veldig urimelig, og stiller overflatiske krav som betingelse for giftemål. Vurderer faktisk å gjøre det slutt. Hva synes dere?

Anonymkode: 06f30...653

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke pent sagt av samboer, men kanskje han sa det for å slippe/ utsette maset ditt? 

Anonymkode: 87a5b...57f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det utsagnet hadde jeg tolket som årets feigeste måte å dumpe dama uten å tørre å være ærlig med henne. Jeg kan ikke forestille meg noen annen grunn til at han sa dette. Han vil ikke ha på seg at han dumpet deg, så han oppfører seg som en drittsekk for å få deg til å dumpe ham - så kan han få sympati fra andre.

Jeg hadde dumpet ham uansett.

❤️

Anonymkode: 29f8f...f5e

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes du skal bli tjukkere, bare på trass.

Anonymkode: 212c6...84b

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Regner med han er perfekt selv, siden han er frekk nok til å si noe sånt...?

Anonymkode: 6a32a...2ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig. Han elsker deg jo tydeligvis ikke

Anonymkode: 8466d...519

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde hvertfall ikke ønsket noe giftemål om min mann sa det til meg. Mest sansynlig hadde jeg ikke ønsket å være sammen med han. På trass hadde jeg gått ned 10 kg og funnet meg en ny mann uten å gjøre det slutt først. Så kunne han angret..

Anonymkode: c7da9...927

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Eller slanket seg på trass. Og så gjort det slutt. 

Anonymkode: d8227...d34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som han vil bli singel. Eller prøver å  dø, alt ettersom.

Anonymkode: 613dc...2c8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samboer og jeg har snakket en stund om giftemål. Han vet at det er viktig for meg, og at jeg ikke er opptatt av dyre brudekjoler eller store selskaper. Han har imidlertid trenert frieriet og planleggingen en stund, og jeg syntes det var veldig plagsomt å leve med slik uklarhet, så jeg spurte ham om det var noen spesiell grunn til at han dro ut tiden.

Jeg angrer på at jeg spurte. Han sa at han skulle ønsket at jeg gikk ned noen kilo før det ble giftemål. Jeg er i øvre sjikt av normalvekt, så har null behov for å slanke meg. Jeg har også en sykdom som gjør at kroppen samler på vann, slik at vekta står stille uansett hva man gjør.

Jeg synes samboer er veldig urimelig, og stiller overflatiske krav som betingelse for giftemål. Vurderer faktisk å gjøre det slutt. Hva synes dere?

Da gifter du deg ikke med han.

Han liker deg ikke fysisk.

Men slutt å mas om giftemål. Man kan leve som et etablert par uten å være gift. Sett deg godt inn i hva giftemål gjør med eiendelene dine og verdiene du eier først. Ikke drit deg ut.

Anonymkode: 7f0ca...f0b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Det var veldig spesielt. Tror ikke han vil gifte seg, jeg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du på øvre sjikt for normalvektig så burde du gå ned 10kg, giftemål eller ei.

Du har ikke noen sykdom som gjør at du ikke kan gå ned i vekt, det eksisterer ikke, slutt å lyve for deg selv.

Anonymkode: d4cb6...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du på øvre sjikt for normalvektig så burde du gå ned 10kg, giftemål eller ei.

Er det legen som stikker innom for å synse? 

Anonymkode: 517a6...135

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har ikke noen sykdom som gjør at du ikke kan gå ned i vekt, det eksisterer ikke, slutt å lyve for deg selv.

Hvorfor det? 

Anonymkode: 1e8db...39b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når Ts pga sykdommen også har en god del ekstra vann i kroppen, så er det ikke sikkert hun har noen kilo hun bør gå ned.

Så ukritisk som du slenger ut denne kommentaren din viser du bare at du ikke har nok kunnskap til at du burde skrive noe som helst om vekt.

Anonymkode: 29f8f...f5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått. Han er ingenting å samle på. Finn deg en som faktisk elsker deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...