Gå til innhold

Bokhyller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppbevarer du bøkene dine?

Jeg har tenkt å dekke en hel vegg med bøker og leter etter rimelige og greie bokhyller. Gjerne bokhyller som ikke er så dype.

Har du noen gode forslag og tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Har ikke Ikea en smal type? :klø:

Skrevet

Gode gamle BBB - 20 cm dype. :)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg har en hel vegg + et hjørne med Billy bokhyller fra IKEA. Er godt fornøyd med dem.

Skrevet

Har en gjeng med Billy-hyller i kjelleren, men de er fulle nå så mannen har startet å lage "grunne" hyller til meg i trappegangen slik at jeg kan ha pocketbøker og andre bøker i "vanlig" størrelse der.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en fin bokhylle som jeg har arvet til skjønnliteratur. Faglitteratur står i en Billy-hylle fra Ikea.

Gjest Gjesta
Skrevet

I stua har jeg en vegg med BILLY til skjønnlitteratur. På arbeidsrommet har jeg tre BILLY hyller til, til faglitteratur og annet rart. Det fine med BILLY er at man kan sette glassdører på de. Det har ikke jeg gjort, men har tenkt å gjøre det. Penere og bedre med tanke på støv!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har Ivar-hyller fra Ikea som bokhyller, jeg. Billige og helt fine, men det hender man må være litt kreativ så ikke bøkene detter ut på siden. Mulig jeg finner en mer solid og permanent løsning den dagen jeg kjøper eget hus.

Skrevet

Sånn :)

Bygd på stedet av en snekkervenn.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Sånn  :)

Bygd på stedet av en snekkervenn.

Heldiggris! Slike ønsker jeg meg også når jeg en gang flytter til et sted som blir litt mer permanent.

Gjest Gjest
Skrevet
Heldiggris! Slike ønsker jeg meg også når jeg en gang flytter til et sted som blir litt mer permanent.

Jeg også! *drømme*

Gjest gjest1
Skrevet

Har en vegg med bokhyller snekret etter mål.

Skrevet

Billy i bjørk! Har et oppsett a la Annas fastsnekrede *er litt misunnelig på Annas hyller*

Skrevet

Så flott bokhylle Anna! Utrolig fin!

Tror ikke jeg har råd til møbelsnekker, så jeg får nok kanskje gå for gode gamle Billy ja. Kanskje den kan bli fin hvis jeg maler den i veggfargen og lager lister rundt?

:)

Skrevet
Gode gamle BBB - 20 cm dype.  :)

:Nikke:

Jeg er oppvokst med disse!

Mamma har noen som er over 30 år gamle, -og like fine! Hun har eget bibliotek da, og en ser ikke forskjell på de som er 30 år og de som er 2 år. Så jeg begynte å "samle" for 15 år siden, og vil ikke ha annet! :)

Gjest Emeldina
Skrevet

Jysk har en fin og enkel hylle:

Bokhylle fra Jysk

Jeg kjøpte den på salg til 600 kr; vet ikke om de har den fortsatt, men ser de har noe lignende til 850 kr, bare at den har 4x4 hyller i stedet for 4x5. Også har den hjul i tillegg.

Gjest Gjest
Skrevet

I hyller med glassdører fra www.timantti.com. Litt dyrt, men penere enn Ikea og utvidbart etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...