Thyra Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Noen som vet? Kom over siden tilfeldig da jeg googlet etter kåper. Finner ikke noe særlig info. Noen varer er superbillige, de fleste erer "vanlige" priser.
Jadasikkert29 Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Hadde aldri handlet der. Siden er jo en blanding av norsk, svensk men holder til i Nederland? Helt ulogisk. Finner de heller ikke på Trustpilot noe som er ett rødt flagg.
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar Hm det er j allefall ikke norsk selv om det skal fremstilles sånn Telefon: +31622712137 jeg ville ikke handlet herfra. Anonymkode: 5f135...b66
visp Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar https://no.trustpilot.com/review/www.mayaolson.com?languages=all 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar I ofte atilte spørsmål dukker det opp noe om polske nettsider og.. Nei dette hadde jeg aldri tatt i. Høres skikkelig scam ut. Blanding av alt. Hva er fraktkostnadene? På zelonda.pl kan du alltid bruke gratis frakt. Anonymkode: 5f135...b66
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Skrevet 11. januar Butikken har ingen merkevarer og det lukter dropshipping fra Kina lang vei, skal garantere at dette er mye av det samme skrotet som selges på Wish og Temu bare med et solid påslag i prisen. Anonymkode: 28407...5e1 1
Thyra Skrevet 12. januar Forfatter #7 Skrevet 12. januar Takk for svar. Da dropper jeg å handle derifra. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #8 Skrevet 12. januar Sjekk alltid Trustpilot før du i det hele tatt vurderer å handle fra ukjente nettbutikker. Anonymkode: f531f...dc2
bvp Skrevet 12. januar #9 Skrevet 12. januar (endret) Siden ble registrert 9 oktober 2024, eier er hemmelighetstemplet og selvfølgelig bruker de en billig registrar som veldig mange useriøse nettsteder bruker. Endret 12. januar av bvp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå