AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar ? Jeg så akkurat «The shining» og ble litt inspirert til andre legender innenfor sjangeren. Anonymkode: 30aae...25a 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Vargtimman er i det minste skandinavias beste skrekkfilm Anonymkode: f56c7...c60 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar Jeg elsker Fritt Vilt triologien. Anonymkode: a2471...d10 6
Garden123 Skrevet 13. januar #4 Skrevet 13. januar Psycho Halloween (1978) Carrie (1976) Midsommar The Mist A nightmare on Elm street (1984) The Wicker man (1973) 1
Minitroll Skrevet 13. januar #5 Skrevet 13. januar The vanishing (1988) av George Sluizer kan du godt se. 2
Margit777 Skrevet 13. januar #6 Skrevet 13. januar (endret) Haisommer, holdt på å le meg ihjel 😁 Saw filmene er noe groteske. Hereditary. Christine 😀 Endret 13. januar av Margit777 1
Equinox Skrevet 13. januar #8 Skrevet 13. januar Slår et slag for "Twin Peaks : Fire walk with me", men da bør du se de to første sesongene av serien før filmen.
AnonymBruker Skrevet 13. januar #9 Skrevet 13. januar The fleste Stephen King filmer er jo de samme. Jeg liker også veldig Conjuring-filmene: The Conjuring (2013) Annabelle (2014) The Conjuring 2 (2016) Annabelle: Creation (2017) The Nun (2018) The Curse of La Llorona (2019) Annabelle Comes Home (2019) The Conjuring: The Devil Made Me Do It (2021) The Nun 2 (2023) Anonymkode: cd8d2...74b 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar #10 Skrevet 13. januar Jeg så Eksorsisten ved et «uhell» (så den i smug uten lov) da jeg var 12, og synes fortsatt den er ganske ille… ble nok noe små traumer der… 😅 Ellers; The Ring og Twin Peaks serien. Anonymkode: f4b62...5bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #11 Skrevet 13. januar Equinox skrev (16 minutter siden): Slår et slag for "Twin Peaks : Fire walk with me", men da bør du se de to første sesongene av serien før filmen. ? Skrekkfilm? Og du mener man skal sitte å se på en dørgende kjedelig SERIE….. i flere sesonger 🤦♀️🙄🙇♀️ du har kanskje ikke helt skjønt hva du svarte på, men greit å lese først, og så forstå, og SÅ svare, HVIS man tror man har forstått spørsmålet. Hvis ikje lar man det være. Man MÅ nemlig ikke svare skjønner du ( ikke )… Anonymkode: 0a543...dd1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #12 Skrevet 13. januar Hellraiser 1,2 og 3 Romeros zombiefilmer. Land of the dead, Dawn of the dead osv. Anonymkode: b561d...d28
AnonymBruker Skrevet 13. januar #13 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 20.04): ? Jeg så akkurat «The shining» og ble litt inspirert til andre legender innenfor sjangeren. Anonymkode: 30aae...25a Se Dr. Sleep! 😃 Det er gutten i The Shining som voksen! Anonymkode: b561d...d28 3 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar #14 Skrevet 13. januar The Vvitch er min favorittfilm uavhengig av sjanger. Ellers digger jeg mye A24 produsert. Midsommar, Hereditary, It Comes at Night. Andre nyere favoritter: Låt den rätte komma in, Get Out, Raw, It Follows. Beste klassikere for meg: Rosemary's Baby, Ringu, Suspiria, The Shining. Umulig å velge én. Se alt! Anonymkode: 1c731...978 4
Maskinfører Skrevet 13. januar #15 Skrevet 13. januar Annabelle Exsorsisten og han entreprenøren som bygde hus på Kirkegården husker ikke hva den heter film fra 1980 tallet
AnonymBruker Skrevet 13. januar #16 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): ? Skrekkfilm? Og du mener man skal sitte å se på en dørgende kjedelig SERIE….. i flere sesonger 🤦♀️🙄🙇♀️ du har kanskje ikke helt skjønt hva du svarte på, men greit å lese først, og så forstå, og SÅ svare, HVIS man tror man har forstått spørsmålet. Hvis ikje lar man det være. Man MÅ nemlig ikke svare skjønner du ( ikke )… Anonymkode: 0a543...dd1 Sint i kveld? Anonymkode: 4b971...9bb 8
Equinox Skrevet 14. januar #17 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): ? Skrekkfilm? Og du mener man skal sitte å se på en dørgende kjedelig SERIE….. i flere sesonger 🤦♀️🙄🙇♀️ du har kanskje ikke helt skjønt hva du svarte på, men greit å lese først, og så forstå, og SÅ svare, HVIS man tror man har forstått spørsmålet. Hvis ikje lar man det være. Man MÅ nemlig ikke svare skjønner du ( ikke )… Anonymkode: 0a543...dd1 Har du så lite toleranse for svar du får på internett så kan du bare logge av. "Twin Peaks : Fire walk with me" er ikke generelt sett et dårlig forslag for skrekkfilm det vil de fleste som har sett den forstå. At du ikke gidder å se de to første sesongene av serien får være ditt "problem". 9
AnonymBruker Skrevet 14. januar #18 Skrevet 14. januar Equinox skrev (10 minutter siden): Har du så lite toleranse for svar du får på internett så kan du bare logge av. "Twin Peaks : Fire walk with me" er ikke generelt sett et dårlig forslag for skrekkfilm det vil de fleste som har sett den forstå. At du ikke gidder å se de to første sesongene av serien får være ditt "problem". Ja, å giid altså, som det blir mitt problem 😂 gud bedre for en idiot du virker å være 😄 Anonymkode: 0a543...dd1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #19 Skrevet 14. januar Equinox skrev (12 minutter siden): Har du så lite toleranse for svar du får på internett så kan du bare logge av. "Twin Peaks : Fire walk with me" er ikke generelt sett et dårlig forslag for skrekkfilm det vil de fleste som har sett den forstå. At du ikke gidder å se de to første sesongene av serien får være ditt "problem". Hvilken idioti er du for en nogsagt som ber andre logge av? Hva slags tullete foreldre har du hatt som har fått deg til å tro at du er en fasit i samfunnet 🤪🤯😂 Anonymkode: 0a543...dd1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #20 Skrevet 14. januar Oisann, denne tråden eskalerte fort 😅 Anonymkode: 09205...8c0 13 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå