AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg vurderer å selge eller bytte en mummikopp. Koppen heter "Kontoret" og er en ettertraktet samlerkopp, ettersom den er gammel og utgått. Koppen har noen bruksmerker (ikke knust, men noen riper i lakken, en liten sprekk inni, osv.) Noen som vet omtrent hva den kan selges for eller hvilke kopper man kunne ha byttet til på Finn.no? (Jeg har to eksemplarer, så det er derfor jeg ønsker å bytte eller selge den éne.) Setter stor pris på alle tanker rundt dette. Anonymkode: f0670...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #2 Del Skrevet 51 minutter siden Søppel. Hvem betaler for en kopp med sprekk og riper? Anonymkode: e7448...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #3 Del Skrevet 47 minutter siden Meld deg inn i Mummigruppa på Facebook. Der får du gode råd. Det finnes også andre grupper for kjøp og salg av mummikopper. Du får nok en god pris for den selv om den har noen skader. Anonymkode: d3ab1...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #4 Del Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Søppel. Hvem betaler for en kopp med sprekk og riper? Anonymkode: e7448...4ec Jeg tenker at når du har så liten kunnskap, så tenker jeg at du lar være å kommentere. Mummikopper har en stor samlingsverdi, spesielt de som har gått ut av sortimentet. Anonymkode: 10efe...91f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #5 Del Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg tenker at når du har så liten kunnskap, så tenker jeg at du lar være å kommentere. Mummikopper har en stor samlingsverdi, spesielt de som har gått ut av sortimentet. Anonymkode: 10efe...91f Ja, de er verdifulle for noen, når de er skadefrie. Anonymkode: e7448...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #6 Del Skrevet 14 minutter siden Slittog med sprekk får du ikke mye mer enn salgsprisen for den. Skal du ha samleverdi for en mumikopp må den være helst med lappen på fremdeles, men iallfall ikke brukt. Anonymkode: 7b94c...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå