Gå til innhold

Spm ang tripp trapp stoler

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Daisy_*
Skrevet

Har tenkt å kjøpe tripp trapp stoler brukt iom at det er ganske dyrt. Ser at flere selger uten bøyle. Er dette noe man kan kjøpe utenom? Noen som vet hva det koster??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jada, bøyle kan du kjøpe separat! (og sittepute eventuelt).

Mitt første barn tok i bruk min gamle tripp-trapp-stol med ny bøyle. Syns det var litt koselig :) Husker ikke hva bøylen kostet, et par hundre kanskje?

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja det er ikke noe problem å få tak i bøyle, selges på fex A-møbler til et par hundrelapper.

Skrevet

Koster virkelig en bøyle så mye?!! :overrasket:

Det er jo bare en formpresset plankebit...

Det jeg egentlig skulle si var at de også selger sånne skinnsnorer til å ha fra bøylen og ned i setet løst på babyshop.

Skrevet

Var innom får å kjøpe stoler for jobben og tror bøyle kostet 120 kr...

Skrevet

Jeg betalte 190,- for vår....

Skrevet

Mente vi betalte 300,- Men det var kanskje med puter og skinnstreng...

Gjest Gjest
Skrevet

Skinnbiten følger med da.... Men man kan altså få kjøpt ny dersom man trenger, f.eks. hvis den er utgriset eller noe.

Skrevet

190 på bohus ihvertfall + pute koster 225,- så det koster dessverre litt om man har en ribbet tripp trapp stol. har fått det vi også, vurderer å kjøpe en helt ny stol istede :forvirret:

Skrevet

Så nettopp en stor barnestol-test hvor Tripp trapp stolen vant over mange andre modeller. Jeg ville ha kjøpt bøyle og brukt de pengene på det. En tripp trapp stol kan du bruke i mange år, den er verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...