Gå til innhold

Når han lever livet som om ingenting har hendt🥲

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gjor det for litt siden slutt med en som behandla meg så ekstremt dårlig😳måtte ta valget å velge meg selv❤️

men selv om han såra meg gang på gang kommer savnet.

å nå er det så ekstra sårt når han kaster ut ting i sosiale medier med andre damer som om ingenting har skjedd 🥲så blir jeg irritert på meg selv for føle at det er tungt da han ikke var noooe samle på.

eks : kjøpt gave til annen dame som jeg kjenner med vin, fint kort med ord , blomster .sånt jeg aldri fikk .

måtte bare få ut litt følelser og tårer nå🥲

ps : han hadde mange narsissistiske trekk 

Anonymkode: 043bd...9cb

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du skal være sjeleglad du er kvitt ham. Dette beviser jo hvor lite han brydde seg i tillegg.

Vanskelig nå, men livet ditt vil bli så mye lettere 😍

Anonymkode: 1b976...e51

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vær glad du er kvitt han. Snart så finner du deg sikkert en ny mann - hvis du ikke er så dum at du går tilbake til han da...

Anonymkode: 5a80f...fa7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mer ut som han veldig godt vet at du følger med og blir såra, og derfor legger han ut slikt. Når du ikke kjenner han igjen så vet du det er skuespill.

Ikke gi han mer tid og såre følelser. 

Endret av Macro
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vondt når ting ikke går som man håper, og det er vondt når man har vært i en situasjon man helst ville unngått. 

Men gi det litt tid, sørg deg ferdig og blokker han på some, så vil du komme sterkere ut av det, og unngå slike situasjoner igjen. 

Anonymkode: 7b592...e7c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor følger du med på han?

Anonymkode: 6076d...28d

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Gjor det for litt siden slutt med en som behandla meg så ekstremt dårlig😳måtte ta valget å velge meg selv❤️

å nå er det så ekstra sårt når han kaster ut ting i sosiale medier med andre damer som om ingenting har skjedd 🥲så blir jeg irritert på meg selv for føle at det er tungt da han ikke var noooe samle på.

eks : kjøpt gave til annen dame som jeg kjenner med vin, fint kort med ord , blomster .sånt jeg aldri fikk .

Gratulerer du har kommet deg bort fra en ekstremt manipulerende mann 🥳🥳🥳🥳. Du har egentlig god grunn til å feire. Man kan feire selv om man ikke er glad. 

En narsissist kjøper bare gaver til de han tror han kan få noe fra...Det ligger en forventning og en forpliktelse allerede i gaven. Så vær glad du ikke har fått en eneste gave. Går det skeis med han og den nye så har han ingenting å komme etter. 

Forstår veldig godt at dette kjennes veldig vondt ut nå. Gi det tid. Tiden leger alle sår ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han gjør det ikke fordi han er en bra kjæreste. Han gjør det for å lure henne (og gjøre deg sjalu). Snart er han like dritt mot henne som han var mot deg. Når han er gammel og mindre attraktiv, så kommer han til å bli alene og ensom, fordi han har brukt opp alle i livet sitt

Anonymkode: 0e650...2a4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvorfor følger du med på han?

Anonymkode: 6076d...28d

💯

Anonymkode: 5024c...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er selvsentrert og liker oppmerksomheten det gir å varte opp ny dame - samtidig som du følger med på ham. Han mater egoet sitt som en liten baby som får pupp. 

Anonymkode: bcf51...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du dumpet han. Han har gått videre med livet sitt og trenger ikke ta hensyn til deg. Du må slutte å følge med på hva han gjør, og selv gå videre.

Anonymkode: 3197e...180

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...