Shakeity Skrevet 11. januar #1 Del Skrevet 11. januar Hei. Jeg har prøvd og prøvd å få gelnegler til å sitte med gel lim fra nailster. Men de løsner etter noen dager. Har saumfart for å gjøre ordentlig prepping av negl før pålimingen, men uten hell. Jeg vil gjerne få dette til selv, da det er billigere i lengden. Men fordel å få de til å sitte i noen uker av gangen. Håper noen har noen gode råd til meg 🙏🏻💅🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar Du begynner med å lett file over egen negl, ikke mye ! Så bruker du buffer lett over, så spray med rensevæske. Tørke litt, så primer for gelnegler. Så limer du tipp eller løsnegl på. Så filer du lett over de for å fjerne glansen, så rensevæske og tørke litt. Så påføre gele osv Anonymkode: b5a18...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Del Skrevet 13. januar Jeg går stort sett lei etter 1 ukes tid slik at jeg bytter hele settet. Selv om jeg både prepper og forbereder så detter stort sett den første av etter rundt 1 uke. Jeg rengjør neglen, dytter ned neglebåndene, buffer. Vasker med cleanser. Tar på prep and prime, tar på bonder. Bruker neglelim fra kiss per nå, si ifra om noen vet av noe bedre. Påfører lim helt nederst på neglen før jeg legger nederste del av neglen akkurat under neglebåndet og presser neglen fra nederst til ytterst slik at limet fordeler seg under når jeg klemmer. Unngår stort sett bobler av dette, men vil tro jeg får bobler på de som faller av etter 1 uke. Anonymkode: 6ef4a...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shakeity Skrevet 31. januar Forfatter #4 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 17.02): Jeg går stort sett lei etter 1 ukes tid slik at jeg bytter hele settet. Selv om jeg både prepper og forbereder så detter stort sett den første av etter rundt 1 uke. Jeg rengjør neglen, dytter ned neglebåndene, buffer. Vasker med cleanser. Tar på prep and prime, tar på bonder. Bruker neglelim fra kiss per nå, si ifra om noen vet av noe bedre. Påfører lim helt nederst på neglen før jeg legger nederste del av neglen akkurat under neglebåndet og presser neglen fra nederst til ytterst slik at limet fordeler seg under når jeg klemmer. Unngår stort sett bobler av dette, men vil tro jeg får bobler på de som faller av etter 1 uke. Anonymkode: 6ef4a...9d5 Ekspander Har fått neglene til å sitte i to uker nå 🙏🏻 Hadde gjort for dårlig prepp av egen negl før påsetting 🫣😅 Bruker gel lim fra Nailster og buildergel fra Normal 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Del Skrevet 3. februar Jeg har kjøpt negler fra switch ,de sitter i 3 uker ,da legg du på noen limbiter på hver negl ,og holder den nye neglen på i i 20 sek. Går aldri tilbake til gelé negler som ødelegger neglene . Har kjøp nå fra temu like til 20 kr pk og er spent på om de er like gode. Anonymkode: 0d5ef...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå