AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hvilken nettsted/inkassoselskap vil jeg få varsel om betaling på? Og er det forskjellig fra forskjellig byer/fylker hva de bruker til å kreve inn? Eller vil jeg få brev i posten? Anonymkode: b5953...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Faktura i posten får vi i en større norsk by. Anonymkode: cc20b...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Det varierer nok ja, det kan hende du får giro i posten og… hør med dem, eller sjekk nettsiden deres! Anonymkode: ec745...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden får nok en giro med et lite gebyr på i tillegg, Anonymkode: 394ac...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Mulig du får faktura i Digipost. Er nok litt forskjellig fra sted til sted. Anonymkode: 075b9...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken nettsted/inkassoselskap vil jeg få varsel om betaling på? Og er det forskjellig fra forskjellig byer/fylker hva de bruker til å kreve inn? Eller vil jeg få brev i posten? Anonymkode: b5953...86e Hvordan mener du noen skal vite hvordan legevakten i din kommune organiserer dette? Hvorfor oppretter du en tråd, uten å opplyse om hvilken legevakt, eller å oppgi hva som står på hjemmesiden om betaling på legevakt? Anonymkode: 861d8...a5c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Du får jo ikke inkasso av å dra fra legevakten uten å betale. Du får giro i posten med egenandelsbeløpet pluss faktura gebyr. Dette står ved alle betalingsterminaler. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Jeg fikk en betalingslink via sms dagen etter. ConvenePay. Anonymkode: 90739...36b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Vi får sms med lenke i Stavanger (så lenge du har akseptert at de får tilgang til nummeret ditt) Anonymkode: 2f3b9...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden De får nok sendt deg en faktura på et eller annet vis, ingen fare! Penga vil de ha😅😅 Anonymkode: 2d540...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg fikk en betalingslink via sms dagen etter. ConvenePay. Anonymkode: 90739...36b Samme her. Stavanger. Anonymkode: 56015...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå