Gå til innhold

Dere kvinner (8%) og menn (7%) som tror dere hadde tatt en løve i slosskamp (nevekamp, ingen våpen)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tenker at man må jo prøve å slenge seg unna når løven går til angrep og ta kveletak når løven er ved siden av deg. Så kanskje sparke den i knebåndene så beina svikter. Tror jeg skulle klart det selv om det hadde vært litt slitsomt.

Anonymkode: 24f07...947

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gi den ei pappeske?  Løver er tross alt katter de også. 😺

• Liker 12
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tallene dine er byttet om. Ifølge din kilde er det

Sitat

According to the survey, eight per cent of men and seven per cent of women believe they could beat a lion in a fistfight

Og det står jo tydelig at de spurte tror de rett og slett kan slå løven ut med en solid knockout. 

Selv vet jeg at jeg ikke hadde hatt sjans mot en løve. Jeg fikk en rasende svane etter meg en gang, hadde ikke sjans da heller. 

Anonymkode: da28f...aab

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tallene dine er byttet om. Ifølge din kilde er det

Anonymkode: da28f...aab

Det er men's health som ikke klarer å lese grafer/tabeller. Les link 1.

Anonymkode: 9690d...23c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha måttet løpe fra et stinkdyr her om dagen er jeg ganske sikker på at jeg ikke skal prøve meg på en løve...

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tenker at man må jo prøve å slenge seg unna når løven går til angrep og ta kveletak når løven er ved siden av deg. Så kanskje sparke den i knebåndene så beina svikter. Tror jeg skulle klart det selv om det hadde vært litt slitsomt.

Anonymkode: 24f07...947

🤣 ja altså, lykke til

Anonymkode: 8c9db...feb

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lett. Holder den i halen til den er utmattet eller stikker. På dem måten er en alltid i andre enden enn kjeften.

Anonymkode: dec7d...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke en av de, men det spørs jo litt på hva man mener med å vinne i slosskampen da. Hvis det et bare å få løven til å gå videre så er det jo dokumentert flere tilfeller av folk som er blitt anngrepet av grizly bjørn som har slått eller sparket dem i nesa, og det har vært nok for bjørnen til at den ikke har giddet å sloss noe mer med den personen, men heller finne seg et lettere bytte. Og jeg regner med at en løve vil reagere på omtrent samme måte med mindre den er veldig desperat sulten akkurat da.

Anonymkode: 1e257...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 0.38):

Lett. Holder den i halen til den er utmattet eller stikker. På dem måten er en alltid i andre enden enn kjeften.

Hehe jeg så en dokumentar med en fyr som drev med å tilbakeføre løver fra fangenskap til naturen, og med hanløver så holdt han i ballene deres mens han ledet de bortover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 14.41):

Hehe jeg så en dokumentar med en fyr som drev med å tilbakeføre løver fra fangenskap til naturen, og med hanløver så holdt han i ballene deres mens han ledet de bortover.

Noe sånt. Taildragging er veldig effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har svart belte i karate!

Anonymkode: fc99b...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 17.16):

Det er men's health som ikke klarer å lese grafer/tabeller. Les link 1.

Anonymkode: 9690d...23c

Du har rett. Løven er til gjengjeld det eneste dyret der kvinner er mer optimistiske enn menn. Selv er jeg ikke mye av en slåsskjempe, men jeg innbiller meg at jeg hadde hatt en fair sjanse mot en enslig rotte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sykt at det finnes så dumme folk😂

Anonymkode: aa48d...a2a

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er det bare å legg seg ned å ta det som kommer. Sloss med en løve 😂😂😂

Anonymkode: df2f8...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror absolutt ikke at jeg hadde vunnet, men det jeg hadde forsøkt på ville vært å stikke fingrene mine dypt inn i øynene til løven hvis den lå over meg. Det kan jo gjøre en del skade og kanskje få den til å trekke seg? 🤔 Man må jo bare prøve noe i en slik situasjon 😅😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde matet løven med FrP-politikere, incels og mannlige kristenkonservative til den overspiste og døde av forstoppelsesrelaterte komplikasjoner.

Et voila!

Anonymkode: b36eb...0b8

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pappa bare stakk arma inn kjeften, tok tak i halen, vrengte løva så den beit seg selv i halen. Kanskje like greit han ikke er i Afrika mer. 

Anonymkode: 6e04a...faa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud å dumme enkelte mennesker er😅

Anonymkode: d2855...4bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...