Gå til innhold

Jeg har gjort så utrolig mye dumt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan ikke hjelpe for å tenke tilbake til ting jeg har gjort og gremme meg over hvor utrolig dumt det var. F.ex. tok jeg med en jeg var forelsket i på RBNB, uten å spørre, og han som leide ut ble fly forbanna. Men jeg tenkte faktisk ikke, noen ganger har jeg ikke hodet med meg og mener ikke noe vondt. Og en annen gang holdt jeg på å involvere meg med en gift person i min familie...wtf? Etterpå tenkte jeg at jeg måtte ha vært sinnssyk i gjerningsøyeblikket. Og det var jeg vel også, siden moren min nettopp hadde dødd. Det er mye annet også, som involverer sosiale interaksjoner av andre slag, der jeg er helt idiot og vet ikke hva jeg skal gjøre, og så gjør jeg ingenting, og så blir det feil. Og andre ting også, som økonomiske valg, bostedsvalg, valg angående tennene mine som nå går til h... I dag føler jeg meg bare som en vandrende katastrofe, hvordan ble livet mitt slik? Sukk.

Anonymkode: e8357...c09

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man gjør mye rart de første voksenårene, men så får vi bedre dømmekraft og unngår de verste brølerne etter hvert. Jeg tror det er litt bra å ha noe man gremmer seg litt over, noen bommerter bak seg, det danner karakter og ydmykhet overfor andre mennesker. Har gjort mange feil jeg og, enkelte som er mine store hemmeligheter og ingen ville gjettet i dag. Disse tingene gjør at jeg aldri føler meg bedre enn andre, selv om jeg i dag er på et helt annet sted i livet på alle måter.

Anonymkode: 4457c...a89

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei, ts. Vet ikke om det er noen trøst for deg at jeg deler med deg, men jeg har tenkt denne samme tanken om meg selv før. Jeg har gått på noen smeller selv. Tenker tilbake til gangen jeg involverte meg med en gift mann som var nesten 30 år eldre enn meg 🙈 (jeg visste ikke på at han var gift da, det holdt han skjult for meg så lenge han klarte)

eller når jeg plutselig fikk for meg at jeg skulle begynne på et studie innen et fag jeg kunne ingenting om og aldri hadde hatt interesse for før jeg plutselig fikk den idén.. Det varte ikke lenge for å si det sånn. 🤣 Har også flyttet en del rundt hit og dit, sluttet tidlig i flere jobber fordi jeg ikke trivdes, og følt meg helt usikker på hva jeg skulle gjøre. Men alt har ordnet seg greit for meg på sikt, selv om det har vært noen rare ting her og der som jeg har gjort. Prøver å tenke på det sånn nå at en dag så blir det en god historie å fortelle videre til noen. 😅 

Anonymkode: f6b46...b65

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Man gjør mye rart de første voksenårene, men så får vi bedre dømmekraft og unngår de verste brølerne etter hvert. Jeg tror det er litt bra å ha noe man gremmer seg litt over, noen bommerter bak seg, det danner karakter og ydmykhet overfor andre mennesker. Har gjort mange feil jeg og, enkelte som er mine store hemmeligheter og ingen ville gjettet i dag. Disse tingene gjør at jeg aldri føler meg bedre enn andre, selv om jeg i dag er på et helt annet sted i livet på alle måter.

Anonymkode: 4457c...a89

Jeg er over 50 og gjør brølere fortsatt. Har nylig gjort en som jeg kommer til å angre på i årevis. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kan ikke hjelpe for å tenke tilbake til ting jeg har gjort og gremme meg over hvor utrolig dumt det var. F.ex. tok jeg med en jeg var forelsket i på RBNB, uten å spørre, og han som leide ut ble fly forbanna. Men jeg tenkte faktisk ikke, noen ganger har jeg ikke hodet med meg og mener ikke noe vondt. Og en annen gang holdt jeg på å involvere meg med en gift person i min familie...wtf? Etterpå tenkte jeg at jeg måtte ha vært sinnssyk i gjerningsøyeblikket. Og det var jeg vel også, siden moren min nettopp hadde dødd. Det er mye annet også, som involverer sosiale interaksjoner av andre slag, der jeg er helt idiot og vet ikke hva jeg skal gjøre, og så gjør jeg ingenting, og så blir det feil. Og andre ting også, som økonomiske valg, bostedsvalg, valg angående tennene mine som nå går til h... I dag føler jeg meg bare som en vandrende katastrofe, hvordan ble livet mitt slik? Sukk.

Vet du hva den gode nyheten er? Du ser tilbake på det og har gått videre liksom, du fortsetter ikke å gjøre de tingene. Se fremover, lev livet, shit happens.

Da faren min døde fikk jeg sjokk og begynte å ligge med en skikkelig ekkel fyr og trodde det var the shit liksom. Sorg får en til å gjøre masse rare ting.

Klem

Anonymkode: c080b...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som du vektlegger dette mye og identifiserer deg selv som ultkkesfugl. Alt som skjer deg leses i det narrativet. Men sett utenfra er ikke disse eksemplene du nevner nor big deal, om vanlige folk skulle ramset opp bommertene sine vil du bli overrasket over hvor ubetydelige dine er. Å gå og gnage på at man tok med en ekstra person til airbnb er helt absurd, en bagatell i mine øyne. 

Skift fokus. 

Anonymkode: 8645c...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

🤣 Ts…. Du er ikke alene🙈

Har gjort noen ting som får meg den dag i dag, selvom det er over 20 år siden til å gremmes☠️🤣

Mange tråder her som flere skriver troll, 0/10 osv… Der jeg tenker for meg selv; 😬 Dette er da ingenting ift til det jeg har klart å rote meg borti🤦‍♀️🙈😂

Er evig takknemlig for at jeg vokste opp før sosiale medier og smarttelefoner 😅😅

Anonymkode: 451a5...f17

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

LMFAO jeg er 50 og går ennå på tryne så det synger?!!! eneste trøst er at jeg ikke er kjedelig😝😛😛

Anonymkode: f6768...b23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Høres ut som du vektlegger dette mye og identifiserer deg selv som ultkkesfugl. Alt som skjer deg leses i det narrativet. Men sett utenfra er ikke disse eksemplene du nevner nor big deal, om vanlige folk skulle ramset opp bommertene sine vil du bli overrasket over hvor ubetydelige dine er. Å gå og gnage på at man tok med en ekstra person til airbnb er helt absurd, en bagatell i mine øyne. 

Skift fokus. 

Anonymkode: 8645c...e14

Akkurat det med airbnben er en bagatell ja, du leste ikke at valgene mine har gått ut over økonomien min f.ex. Faktisk så mye at jeg har dårlig helse som et resultat, og jeg kunne seriøst vært millionær pga vi eide en eiendom nær sentrum i en bygd som nå er en by. Eiendommen ble solgt for langt, langt under det vi kunne fått, fordi jeg som var rundt 30 da, overlot salget til min mor. Jeg burde ha involvert einendomsmegler selvsagt... Jeg er også ufør, og kunne hatt mer utbetalt om jeg hadde tenkt litt annerledes da jeg ble syk, men nå er jeg lutfattig da, pga disse valgene, klarer ikke jobbe, og ting blir bare dyrere og dyrere. Og så er det valg jeg har gjort i det siste som er for vondt å snakke om. Pluss at jeg må trekke alle tennene nå pga dårlige valg rundt tannhelse også. Det er bare helt overveldende alt sammen. Og det er mer. TS

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...