Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Du er Rachel!

Vakker og sjarmerende, men også en smule naiv og bortskjemt. Du lærer imidlertid av egne erfaringer, og takler at livet ikke alltid går som du hadde planlagt.

Skrevet

Du er Monica!

Snill og generøs, på mange måter den som holder venneflokken sammen. Derfor overser de et du er en kontrollfrik med dusinvis av fikse idéer.

Skrevet

Beklager det ble litt feil med linken. Det er andre gang jeg har gjort det. Så jeg må bare prøve meg litt fram. Nå er den rette linken kommet opp.

Gjest Gjesta
Skrevet

Du er Phoebe!

Eksentrisk og litt sær, men en ualminnelig god venn som gjør omverdenen litt mer uforutsigbar.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er Monica... Må ha noe med matlaging å gjøre :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg er Monica... Må ha noe med matlaging å gjøre :)

Psst. Ta en titt på sitatet i profilen din ;):ler:

Skrevet

Du er Phoebe!

Eksentrisk og litt sær, men en ualminnelig god venn som gjør omverdenen litt mer uforutsigbar.

Skrevet

Du er Phoebe!

hehe

Gjest Chrizzy
Skrevet

Phoebe, sikkert på grunn av at jeg spiller gitar :ler:

Gjest Aloha
Skrevet

Jeg er visst Chandler! :ler:

Har alltid en kjapp kommentar på lur, men kan såre istedet for å underholde. Livredd for ekteskapet men kommer over det hvis du må.

Gjest Gjesta
Skrevet

Du er Phoebe!

Hmm, åkeji :ler:

Skrevet

Du er Rachel!

Vakker og sjarmerende, men også en smule naiv og bortskjemt. Du lærer imidlertid av egne erfaringer, og takler at livet ikke alltid går som du hadde planlagt.

Skrevet

Du er Rachel!

Vakker og sjarmerende, men også en smule naiv og bortskjemt. Du lærer imidlertid av egne erfaringer, og takler at livet ikke alltid går som du hadde planlagt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...