AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Del Skrevet 11. januar For nå orker jeg ikke mer. Uansett hva jeg gjør, så er det alltid noe feil. Folk kan ikke noen gang rose meg for det jeg gjør, men må alltid leite etter den minste feil, og påpeke det til meg. Det gjelder også frivillig arbeid, der jeg står på og står på, men får bare dritt tilbake. Jeg har vært hakkekylling siden barndommen, men nå er jeg 44 og orker ikke mer. Fra nå av skal jeg kun gjøre det som gagner meg og min familie, punktum. Hvis folk spør hvorfor jeg ikke kan gjøre den og den oppgaven, jobbe den og den dugnaden, kommer jeg bare til å si at de aldri er fornøyd uansett, så da bør noen andre gjøre det. De som får det til. Jeg kommer heller ikke lenger til å dele mine personlige suksesser med folk, for da blir jeg bare ledd av. Anonymkode: ec4bd...351 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Del Skrevet 11. januar ♥️ Anonymkode: 4cb0d...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Del Skrevet 11. januar Overdriver du nå? For hvis ikke virker det svært spesielt at absolutt alle oppfører seg slik mot deg. Men ja, kanskje det er best å ta seg en pause fra tilfeldige folk og heller være med de man bryr seg om. Anonymkode: 1b6d2...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå