Kathrina Skrevet 6. september 2025 #41 Skrevet 6. september 2025 På nivå med folkehøyskolerevy eller litt lavere- hadde ikke betalt et rødt øre for å se det- nå må vi alle sammen sponse den gjengen- kanskje de har det litt gøy når de lager 'humoren'? De flinkeste og de med snev av ørlite grad av selvrespekt forlater nok skuta en etter en jfr.Robert. 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2025 #42 Skrevet 7. september 2025 AnonymBruker skrev (På 1.9.2025 den 23.02): Ganske elendig. Og jeg liker Christian Mikkelsen Anonymkode: af186...324 han er veldig hot! og jeg liker å se på det. ler jo ikke men blir jo underholdt. lurer på hva det neste er. kan ikke forvente at alt er like bra. Anonymkode: 16a4a...98d 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #43 Skrevet 10. september 2025 Hvordan i alle dager finner folk dette morsomt overhodet? Det mest enkle og uintelligente «humor» programmet jeg har sett på lenge. Anonymkode: 8acba...547 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #44 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan i alle dager finner folk dette morsomt overhodet? Det mest enkle og uintelligente «humor» programmet jeg har sett på lenge. Anonymkode: 8acba...547 Sett på Fleksnes-kasetten din du. Anonymkode: c6f2a...76d 6 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2025 #45 Skrevet 12. september 2025 Hvem var han andre ‘gangsteren’ som var med Christian når de drepte David og kjørte ham til Smestad avfallstasjon? Anonymkode: 40333...ccf
Kålrota Skrevet 13. september 2025 #46 Skrevet 13. september 2025 AnonymBruker skrev (På 10.9.2025 den 18.51): Hvordan i alle dager finner folk dette morsomt overhodet? Det mest enkle og uintelligente «humor» programmet jeg har sett på lenge. Anonymkode: 8acba...547 Du må følge litt med i nyhetsbildet for å ta referansene, kanskje det er problemet ditt? Jeg koser meg med det. Ikke alt, men noen av skjetsjene er morsomme. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #47 Skrevet 14. september 2025 Haha syns David sin parodi på Kaur var hysterisk men i kommentarfeltet på fb virker det som om de fleste ikke forstår at det er parodi 😅 (syns for øvrig mordet på Kirk er tragisk men parodien går jo på Kaur) Anonymkode: 40333...ccf 2
enkefru Skrevet 9. januar #48 Skrevet 9. januar Sesongstart i dag! Mange gode entreer i dag, gapskrattet mer enn en gang. Gøy med Mette-Marit og sønnen og ikke minst Magnus Carlsen 😅 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar #49 Skrevet 9. januar Hehe jeg lo også flere ganger! Og jeg ler sjeldent! LulZ. LuuuuuuuuLz 😉 Anonymkode: 7662a...0df 3 1
parmanoia Skrevet 11. januar #51 Skrevet 11. januar (endret) Lo meg ihjel av realityserien Stupet. 😂 Endret 11. januar av parmanoia 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar #52 Skrevet 11. januar Denne humoren treffer ikke meg. Og jeg synes harseleringen med kongens dårlige ben var lavmål. Anonymkode: 94d5f...189 4
Ninaen Skrevet 11. januar #53 Skrevet 11. januar parmanoia skrev (11 timer siden): Lo meg ihjel av realityserien Stupet. 😂 Otters: jeg har barnebarn. Svar: de blir stolte av deg. 😂 Og Christian Mikkelsen som det sedvanlige dra-til-trynet som faller ham så naturlig. 😆 Og den der Jawad dro ut med båten for å skyte mobiltelefonen 🤣🤣🤣 Den var meget treffende (pun intended) 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #54 Skrevet 13. januar parmanoia skrev (På 11.1.2026 den 13.38): Lo meg ihjel av realityserien Stupet. 😂 jeg lo av sketsjen i sketsjen altså det med thousand island og gjenkjennelseshumor. og smalltalk, og Maxbo-sketsjen. Anonymkode: 7662a...0df 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #55 Skrevet 24. januar Hva har skjedd med Humoretaten? Digga forrige sesong, men så langt har denne sesongen vært døll. Så kjedelig i går at jeg sovna. Noen som skrev sketsjene der som har slutta? Var bedre variasjon også før. Anonymkode: 17e2e...27b 1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:21 #56 Skrevet i går, 00:21 Jeg ler godt av humoretaten, ikke alt men mye. Så episoden denne helga sammen med sønnen på 23. Det jeg ikke lo av gapskratta han av. 50 og 23,- da treffer de en bredde. Mye er typisk humor fra min ungdom bare knyttet opp til dagens nyhetsbildet. Jeg elsker det. Især lo jeg godt av parodien på Marius som klage på tegningen fra retten 😂 Anonymkode: 08904...2e5 7
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #57 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 24.1.2026 den 20.31): Hva har skjedd med Humoretaten? Digga forrige sesong, men så langt har denne sesongen vært døll. Så kjedelig i går at jeg sovna. Noen som skrev sketsjene der som har slutta? Var bedre variasjon også før. Anonymkode: 17e2e...27b Oi, jeg synes det er helt motsatt, altså at det har tatt seg betraktelig opp denne sesongen! Plutselig synes jeg de treffer med så å si alt, og jeg mistenker at det er kommet nytt blod inn på manussiden. Anonymkode: d0daf...f4d 2
Bålkaffe Skrevet 16 timer siden #58 Skrevet 16 timer siden Dialekt-delen i episoden som var, jeg trodde jeg skulle daue, hahahaha. Vurderte nesten å invitere Javad på en kaffe for å gi han ett kræsj kurs i dialekta mi, bare for faen. 😂😂😂😂 2
Ronaldo85 Skrevet 10 timer siden #59 Skrevet 10 timer siden Christian Mikkelsen har mye bra! Og Jon Brungot. Men alt for mange av sketsjene er dårlige og lite morsomme. Og typisk nok er de minst morsomme de som varer lengst også. 1
Ninaen Skrevet 8 timer siden #60 Skrevet 8 timer siden Bålkaffe skrev (8 timer siden): Dialekt-delen i episoden som var, jeg trodde jeg skulle daue, hahahaha. Vurderte nesten å invitere Javad på en kaffe for å gi han ett kræsj kurs i dialekta mi, bare for faen. 😂😂😂😂 Den og parterapien 🤣 Jeg lo altfor høyt alene hjemme 😂 Elsker også Javad&Arman-duoen som pøbler på den el-sparkesykkelen 😂 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå