AnonymBruker Skrevet 18. januar #21 Skrevet 18. januar Sicktrip skrev (48 minutter siden): Ser ut som om en "vennegjeng" som har det moro selv. Spot on! Det største problemet mitt med serien er at den mister all verdi hvis man som seer ikke er kjent med kjendismiljøet i Norge. Anonymkode: 8ca88...5cd 4
anonym 4545 Skrevet 18. januar #22 Skrevet 18. januar Småmorsomt til tider. Mulig jeg er blitt for gammel. I mine øyne kan/vil ingenting måle seg med Torsdag Kveld fra Nydalen. 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar #23 Skrevet 18. januar Jeg likte det! Forventet egentlig ikke noe som helst, kanskje derfor jeg ble så positivt overrasket. AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 21.37): Jeg synes mange av scenene var veldig morsomme og gjennomførte. Den siste scenen med "Sterk mat" traff ikke meg, men jeg synes episode 1 var generelt bra. Gleder meg til episode 2 Anonymkode: b53e3...67b Haha, den var min favoritt. Kjenner et par sånne karer. Anonymkode: 3d2dd...6a9 1
Stor pike Skrevet 18. januar #24 Skrevet 18. januar Njæææ... greit nok en fredags kveld, men ingen højdare. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #25 Skrevet 7. februar Minner meg egentlig litt om Torsdag kveld fra Nydalen og Kollektivet. Litt sånn nostalgisk og jordnært. Enkelte av sketsjene er ikke noe for meg, mens andre er veldig gode. Herlig serie med tanke på alt det triste som skjer i samfunnet for tida Anonymkode: b53e3...67b 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #26 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 17.22): Spot on! Det største problemet mitt med serien er at den mister all verdi hvis man som seer ikke er kjent med kjendismiljøet i Norge. Anonymkode: 8ca88...5cd Yepsi-pepsi! Den gjengen fremstår som en gruppe venner fra videregående som var «de kule», som nå har fått eget TV-program. Latterlig dårlig kvalitet. Anonymkode: 5922b...8cc 2
Vålull Skrevet 11. februar #27 Skrevet 11. februar Bare jeg som synes at hun ligner på de? Kunne jo vært far, sånn og datter 🤣 2
Nowayback Skrevet 15. februar #28 Skrevet 15. februar Christian Mikkelsen som Martin Ødegaard var jo hysterisk🤣 Mikkelsen og Brungot er virkelig morsomme. De andre; not so much. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #29 Skrevet 15. februar Nowayback skrev (58 minutter siden): Christian Mikkelsen som Martin Ødegaard var jo hysterisk🤣 Mikkelsen og Brungot er virkelig morsomme. De andre; not so much. Ja, likte Ole Rolvsrud parodien. Anonymkode: 0bd8a...d88
AnonymBruker Skrevet 20. februar #31 Skrevet 20. februar Jeg synes det overraska. Hadde null forventninger. Lo høyt mange ganger. Veldig morsomt:) Anonymkode: f9ea0...5fd
AnonymBruker Skrevet 20. februar #32 Skrevet 20. februar Jeg syns det er veldig morsomt. Det er ikke alt som treffer, men jeg elsker Christian Mikkelsen og Mathea når hun sitter i publikum. Anonymkode: c9d2e...4a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå