AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:02 #1 Del Skrevet lørdag kl 14:02 Humoretaten må jeg si var skuffende. Introen var morsom nok, men det virket ikke som noen av komikerne har sett Familien Nerdrum som de ble satt til å parodiere. Programkonseptet er en ufokusert utgave av Underholdningsavdelingen som gikk for ca 10 år siden, men mangler sistnevntes sjarme og form. Mange av komikerne som er med er jo egentlig morsomme, men de får ikke mulighet til å skinne. Det blir tommel ned for min del 👎, men jeg vet ikke hva dere andre syns? Anonymkode: 8ca88...5cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:37 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:37 Jeg synes mange av scenene var veldig morsomme og gjennomførte. Den siste scenen med "Sterk mat" traff ikke meg, men jeg synes episode 1 var generelt bra. Gleder meg til episode 2 Anonymkode: b53e3...67b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:07 #3 Del Skrevet lørdag kl 21:07 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg synes mange av scenene var veldig morsomme og gjennomførte. Den siste scenen med "Sterk mat" traff ikke meg, men jeg synes episode 1 var generelt bra. Gleder meg til episode 2 Anonymkode: b53e3...67b Enig, det var bra helt frem til sterk mat scenen. Anonymkode: bea1e...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet lørdag kl 21:50 #4 Del Skrevet lørdag kl 21:50 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mange av komikerne som er med er jo egentlig morsomme, men de får ikke mulighet til å skinne. Det blir tommel ned for min del 👎, men jeg vet ikke hva dere andre syns? Anonymkode: 8ca88...5cd Langt på vei enig med deg. Flere av karakterene var artige, men sketsjene treffer ikke helt. Skal gi det en sjanse og se et par episoder til, og håper humoren tar seg opp. 🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:55 #5 Del Skrevet lørdag kl 21:55 Skjønner ikke helt hva david mokel gjorde der. Anonymkode: 2ab35...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet lørdag kl 22:17 #6 Del Skrevet lørdag kl 22:17 Jeg synes det var overraskende morsomt. Hadde forventet at jeg (dame i slutten av førtiårene) ikke var målgruppen, men jeg lo høyt opptil flere ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Synes det var hyggelig med litt sånn «gammalt» konsept igjen. Litt mer revy og ekte. Ikke så fancy og strigla. Men, humoren traff meg kanskje ikke helt. Synd. Digger jo egentlig Tusvik. Hadde håpet hun var litt mer som seg selv om det gir mening. Litt mindre parykk, og litt mer kronikkalarm. Anonymkode: a4793...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Kålrota skrev (På 11.1.2025 den 23.17): Jeg synes det var overraskende morsomt. Hadde forventet at jeg (dame i slutten av førtiårene) ikke var målgruppen, men jeg lo høyt opptil flere ganger. Helt enig. Kan ikke huske sist jeg lo så høyt og ofte av et humorprogram. Anonymkode: 113ac...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå