AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Jeg har hele livet hatt dårlig økonomi. Men har jobbet hardt og fått bedre økonomi nå. Men så kommer tankene om at hvis jeg får det bra så kommer det til å skje noe som gjør at jeg ikke har det bra lengere. Er så vant med å ha mye utfordringer å bekymre meg for, så kan ikke se for meg at alt skal bli bra. Jeg tror dette er grunnen til at jeg ubevisst har sabotert det økonomiske for meg selv tidigere. At jeg ikke skal ha det greit, for da skjer noe annet dårlig Hvordan bli kvitt disse tankene? Anonymkode: c3754...daf
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Det er veldig vanskelig å bli kvitt tanker, men du kan velge om du vil gi tankene dine oppmerksomhet eller ikke, om du vil tro på dem eller ikke. Det finnes ikke noen regel eller kraft her i verden som bestemmer at du ikke skal ha det bra. Det ville jo være absurd, ikke sant? Det blir på linje med å tro på tannfeen og julenissen. Du har hatt det tøft lenge og da kan det være skummelt å tro på at ting skal være bra nå. Du blir redd for at du skal miste det du har oppnådd. Det går opp og ned her i livet for oss alle sammen, men vi må bare nyte det når ting går bra. Hvis vi skal leve i konstant frykt for nedturene blir jo hele livet dårlig. Du har jobbet hard og vet nå hva som skal til for å få det slik du vil. Det er en overgang for deg, men jeg tror du vil venne deg til det nye livet ditt etter hvert. Vær modig, nyt det du har oppnådd og stå på videre. ❤️ Anonymkode: 43f35...671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå