AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Har tatt blodprøver for kolesterol og fått svar på furst, men usikker på hva jeg skal tenke. Er bekymret over tallene. Kunne noen se for meg? Tolke? Er bekymret. Anonymkode: b183a...422
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar Hva engster du deg for, da? Alt er innenfor normalen. Anonymkode: 1eda4...0ac 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar Avvik når du leser prøvesvar direkte fra Fürst, blir merket med rødt. Noen avvik er såpass små at det blir ikke kommentert. Hadde det vært noe å bekymre seg for, så hadde legen kontaktet deg. Ser ingen grunn til at du skal bekymre deg over disse tallene, fine tall. Du ser hva som er referanseområdet, altså normalområdet, ved siden av prøvesvarene dine. Anonymkode: 1dfa8...4c5 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Avvik når du leser prøvesvar direkte fra Fürst, blir merket med rødt. Noen avvik er såpass små at det blir ikke kommentert. Hadde det vært noe å bekymre seg for, så hadde legen kontaktet deg. Ser ingen grunn til at du skal bekymre deg over disse tallene, fine tall. Du ser hva som er referanseområdet, altså normalområdet, ved siden av prøvesvarene dine. Anonymkode: 1dfa8...4c5 Tusen takk for svar og for forklaringen. Jeg synes det er blitt så rotetepå furst nå, der hvor prøvesvar ligger, det var ikke sånn før. Men du forklarte så fint, så tusen takk. ❤️ Ts Anonymkode: b183a...422
Perelandra Skrevet 11. januar #6 Skrevet 11. januar Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen Perelandra, mod. 1
Anbefalte innlegg