AnonymBruker Skrevet 13. januar #21 Del Skrevet 13. januar Jeg gikk ned 40 kg for 15 år siden. Da hadde jeg aldri noen belønninger underveis, for det å se tallet på vekten gå ned var motiverende nok i seg selv. Etterhvert fikk jeg også mer energi og bedre humør, og da var det i alle fall ikke nødvendig med belønning. Nå forsøker jeg å gå ned 10 kg etter et svangerskap, og på grunn av amming kan jeg ikke gå like hardt inn i det som sist. Så nå får jeg ikke den samme motivasjonen fra tallet på vekta, men klarer heller ikke å finne noe annet som motiverer nok til å holde igjen overfor søtsuget. Tror ikke materielle belønninger betyr nok for meg til å motivere. Anonymkode: e43c4...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #22 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg gikk ned 40 kg for 15 år siden. Da hadde jeg aldri noen belønninger underveis, for det å se tallet på vekten gå ned var motiverende nok i seg selv. Etterhvert fikk jeg også mer energi og bedre humør, og da var det i alle fall ikke nødvendig med belønning. Nå forsøker jeg å gå ned 10 kg etter et svangerskap, og på grunn av amming kan jeg ikke gå like hardt inn i det som sist. Så nå får jeg ikke den samme motivasjonen fra tallet på vekta, men klarer heller ikke å finne noe annet som motiverer nok til å holde igjen overfor søtsuget. Tror ikke materielle belønninger betyr nok for meg til å motivere. Anonymkode: e43c4...b3c Når jeg ammet tenkte jeg mye på kvaliteten på morsmelken min. Det ga motivasjon til å spise sunt og rent. Og motivasjon til å droppe godteri stort sett. Kanskje det er noe du kan bruke? Anonymkode: 09ee5...e73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:44 #23 Del Skrevet onsdag kl 22:44 AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 22.16): Jeg gikk ned 40 kg for 15 år siden. Da hadde jeg aldri noen belønninger underveis, for det å se tallet på vekten gå ned var motiverende nok i seg selv. Etterhvert fikk jeg også mer energi og bedre humør, og da var det i alle fall ikke nødvendig med belønning. Nå forsøker jeg å gå ned 10 kg etter et svangerskap, og på grunn av amming kan jeg ikke gå like hardt inn i det som sist. Så nå får jeg ikke den samme motivasjonen fra tallet på vekta, men klarer heller ikke å finne noe annet som motiverer nok til å holde igjen overfor søtsuget. Tror ikke materielle belønninger betyr nok for meg til å motivere. Anonymkode: e43c4...b3c Motivasjon nok å være i god form til å ta godt vare på barnet/barna. Ellers ikke være så opphengt i tallet på vekta men spise passe mye god og sunn mat og trene litt. Anonymkode: ce11f...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:33 #24 Del Skrevet fredag kl 21:33 Premien min blir å bruke de gamle, fine klærne mine ❤️ Anonymkode: c676b...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:38 #25 Del Skrevet fredag kl 21:38 Kjoler 🥰 Anonymkode: 8f4eb...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:43 #26 Del Skrevet fredag kl 21:43 Jeg gjør også dette, men regelen min er at det får ikke være noe spiselig. Premiene mine er kajakkurs, en regnkåpe jeg har lyst på, og å ha på bunaden til 17.mai. Anonymkode: 44895...df5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå