AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Del Skrevet 11. januar Jeg har pcos og har alltid slitt med veldig søtsug. I høst hadde jeg helt ekstreme cravings og har gått opp ca 4-5 kg det siste året. Så begynte jeg å følge tipsene til glucose goddess om hvordan man holder blodsukkeret stabilt. Og cravings er så og si HELT borte. Fra dag nr 1. Helt sjukt! Aldri opplevd dette før. Det er veldig enkle tips og handler ikke om slanking. Men jeg føler meg altså så mye bedre med stabilt blodsukker. Så jeg regner med at jeg vil gradvis gå ned i vekt igjen når jeg ikke trøkker i meg flere sjokoladeplater i uka. Noen flere som har fulgt de tipsene? (Hun har 10 hacks på youtube) Anonymkode: 84f5e...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Del Skrevet 11. januar Jeg kjenner ikke til denne personen, og måtte lese litt før jeg svarte. Jeg fikk et lite flashback til 90-tallet, da "alle" skulle drikke eplesidereddik før måltidene, men ut over det: at stabilt blodsukker hjelper mor søtsug og vektproblematikk er noe veldig mange, inkludert meg selv, har opplevd. Alt hun sier om mat og aktivitet er korrekt for de fleste med diabetes, og redusert glukosetoleranse/insulinresistens (det finnes noen unntak). Siden du har pcos er sannsynligheten for at du har insulinresistens veldig høy siden ca 70% av denne gruppen har dette problemet, og da vil disse rådene hjelpe. men hvor vidt de hjelper for alle som ikke har problemer med blodsukkeret er det stor uenighet om. Diabetesforbundet har en tilsvarende liste, bare at den er rettet spesifikt mot diabetikere, og rådene er tilpasset denne gruppen. Anonymkode: 18486...e60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå