Gå til innhold

Så SYKT lei av at mannen aldri bare kam stå opp!

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis du sover fra 9-15 og mannen kommer hjem kl 1515, hvorfor er det da ikke han som henter barna i barnehagen etter jobb? Det er jo upraktisk og uøkonomisk at du skal ta bilen og hente de etter du våkner, når han kunne ha gjort det på tur hjem fra jobb, selv om det evt. blir en avstikker for han. Og når han kommer hjem med de, så lager dere mat og passer barna sammen. 

Anonymkode: 409bb...ba2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 7.14):

Min man kommer for sent flere dager i uka fordi han forsover seg. Og hver eneste ettermiddag sover han på sofaen. Og i helgene sover han lenge, sovner på sofaen både på ettermiddag og på kvelden. Det er til å spy av! 

Anonymkode: 734cb...4d0

Ekspander  

Er han sjekket for søvnapne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

justme2019 skrev (På 11.1.2025 den 9.23):

Jeg gir TS 2/10. Tror rett og slett ikke på TS. Så mange "nye" opplysninger som helt klart burde blitt nevnt i HI. Om TS ikke får svar som er ute etter kommer nye opplysninger. 

Ekspander  

Enig. 

Endret av Makavelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 6.52):

Hver eneste helg skal han sove

Vi jobber 100 prosent begge to, men jeg har mer fri på dagtid. Da henter jeg og leverer barna.

Han er oppe tidlig hver dag(jeg også,  men jeg kan legge meg etter jeg har levert)

Han tar det som en selvfølge at han bare kan ligge, helst til halv 11 - hver eneste helg.

Jeg er så MØKK lei.

Anonymkode: 8b170...a06

Ekspander  

Hvordan har det gått? Fått pratet med han og avtalt hvilke dager han skal stå opp med barna også sett hvordan det går når ting er avtalt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...