Gå til innhold

Så SYKT lei av at mannen aldri bare kam stå opp!

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver eneste helg skal han sove

Vi jobber 100 prosent begge to, men jeg har mer fri på dagtid. Da henter jeg og leverer barna.

Han er oppe tidlig hver dag(jeg også,  men jeg kan legge meg etter jeg har levert)

Han tar det som en selvfølge at han bare kan ligge, helst til halv 11 - hver eneste helg.

Jeg er så MØKK lei.

Anonymkode: 8b170...a06

• Liker 2
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ignorer han han deg når du gir beskjed? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (2 minutter siden):

Ignorer han han deg når du gir beskjed? 

Han står opp i sinne og ignorerer meg bare resten av dagen.

• Liker 2
  • Hjerte 10
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han står opp i sinne og ignorerer meg bare resten av dagen.

Okei, står han opp fordi han får beskjed eller mener du at han står opp sur resten av dagen kl 11? For hvis han står opp tidlig, men «bare» sur, så hadde jeg bare vært normal overfor han hele dagen. Lat som du ikke merker at han er sur. Han gjør det bare for oppmerksomhet! Akkurat som en tenåring. Jeg har erfaring med tenåringer, så dette vet jeg🫣

Endret av Hmmmmmm
  • Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (1 minutt siden):

Okei, står han opp fordi han får beskjed eller mener du at han står opp sur resten av dagen kl 11? For hvis han står opp tidlig, men «bare» sur, så hadde jeg bare vært normal overfor han hele dagen. Lat som du ikke merker at han er sur. Han gjør det bare for oppmerksomhet! Akkurat som en tenåring. Jeg har erfaring med tenåringer, så dette vet jeg🫣

Ja han står da opp sur, fordi jeg ber han stå opp.

Ja det minner meg om en tenåring.. det er så usjarmerende, og respektløst.

• Liker 8
  • Hjerte 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja han står da opp sur, fordi jeg ber han stå opp.

Ja det minner meg om en tenåring.. det er så usjarmerende, og respektløst.

Skal jeg være helt ærlig, så er noen menn, tenåringer hele livet. Vet ikke om dette noen gang blir noe bedre dessverre. Hvis han er slik på mange områder, så må du bare vurdere om du orker å stå i det resten av livet😰

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (2 minutter siden):

Skal jeg være helt ærlig, så er noen menn, tenåringer hele livet. Vet ikke om dette noen gang blir noe bedre dessverre. Hvis han er slik på mange områder, så må du bare vurdere om du orker å stå i det resten av livet😰

Noen menn er sånn, ja, og man kan ikke opprdra dem i voksen alder. Bedre å bare gå videre.

Anonymkode: ae25c...14f

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Min man kommer for sent flere dager i uka fordi han forsover seg. Og hver eneste ettermiddag sover han på sofaen. Og i helgene sover han lenge, sovner på sofaen både på ettermiddag og på kvelden. Det er til å spy av! 

Anonymkode: 734cb...4d0

• Liker 8
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Når tid sluttet dere å ha sex.?

Anonymkode: 51d5a...5c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vi jobber 100 prosent begge to, men jeg har mer fri på dagtid. Da henter jeg og leverer barna.

Han er oppe tidlig hver dag(jeg også,  men jeg kan legge meg etter jeg har levert)

Han tar det som en selvfølge at han bare kan ligge, helst til halv 11 - hver eneste helg.

Jeg er så MØKK lei.

Så... du får den søvnen du trenger i ukedagene... mens han må ta det igjen i helgene fordi han ellers står opp tidlig?

Gid så urettferdig.

Anonymkode: bc9bf...505

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Min man kommer for sent flere dager i uka fordi han forsover seg. Og hver eneste ettermiddag sover han på sofaen. Og i helgene sover han lenge, sovner på sofaen både på ettermiddag og på kvelden. Det er til å spy av! 

Anonymkode: 734cb...4d0

Ja det er så utrolig avtennende.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så... du får den søvnen du trenger i ukedagene... mens han må ta det igjen i helgene fordi han ellers står opp tidlig?

Gid så urettferdig.

Anonymkode: bc9bf...505

Han sover både før og etter jobb hver eneste dag. 7 timer på natt, og 2-3 timer etter jobb. 10 Timer i døgnet. Hva mener du?

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Skjønner godt at han vil ligge under dyna nå i denne kulden ☹️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sover både før og etter jobb hver eneste dag. 7 timer på natt, og 2-3 timer etter jobb. 10 Timer i døgnet. Hva mener du?

Hadde sendt han til legen, det der er jo ikke normalt.

Anonymkode: f2b9d...cc4

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Skjønner godt at han vil ligge under dyna nå i denne kulden ☹️

Det er jo mye man gjerne vil og har man absolutt ingen andre å ta hensyn til som kanskje har ønsker etc så kan man jo logge under dyna 25/7.

Men så har denne mannen en samboer/kone samt to barn. Da bør man legge opp dagene sine deretter.

Anonymkode: f2b9d...cc4

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Håper du er ferdig med småbarns tiden? Hvis ikke hadde jeg klikket. Når bidrar han med husarbeid og andre ting? Har han ekstrem sport som jobb kanskje? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (Akkurat nå):

Håper du er ferdig med småbarns tiden? Hvis ikke hadde jeg klikket. Når bidrar han med husarbeid og andre ting? Har han ekstrem sport som jobb kanskje? 

Nei, to barn på 5 år og 2 år.

Det er ikke mye nei, går å legger seg når han kommer fra jobb noen timer.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (1 minutt siden):

Jobben hans er fysisk tung, men st noen må sove så mye i 30 årene har jeg aldri vært med på før...

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en hormonell tenåring. Ikke en voksen mann som tar sin del av lasset. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg er så MØKK lei.

Avtal med han før helgen hvilken morgen han skal stå opp med barna, lørdag eller søndag morgen. Skal han diskutere dette og ikke ville ta et valg så må du nesten sette ord på denne urettferdigheten du kjenner på. At det absolutt ikke føles rettferdig at han blir liggende å sove ut hver morgen hver eneste helg og du ikke får denne muligheten. 

På denne måten har han i det minste fått muligheten til å velge hvilken morgen og dere har en avtale på det. Følger han ikke opp når du prøver å lage en avtale på dette så må du nesten vurdere om dette er en fyr å bli i lag med eller...ganske respektløs adferd i såfall. 

Btw: å måtte vekke han den morgenen han skal stå opp med barna er totalt uaktuelt! 

Endret av Fighter83
  • Liker 13
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...