AnonymBruker Skrevet 11. januar 2025 #1 Skrevet 11. januar 2025 Nylig startet med denne salven mot rift i endetarm. Skal etter planen bruke den i fire uker. De første dagene nå så har den gitt meg dundrende hodepine. Lurer på om noen har erfaring? Er det forbigående? Anonymkode: c8f6b...eb9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2025 #2 Skrevet 11. januar 2025 Det er visst ikke uvanlig. Rectogesic Grünenthal - Felleskatalogen Pasientutgave Andre bivirkninger:Svært vanlige (kan ramme over 1 av 10 personer) Hodepiner, som kan være kraftige. Hvis du utvikler hodepine som bivirkning, tørker du bort resterende salve. Hvis hodepinen er ubehagelig, kan du rådføre deg med lege om du bør slutte å bruke legemiddelet. Anonymkode: 56bc4...8a6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2025 #3 Skrevet 11. januar 2025 Leste det samme. Hadde et lite håp om at det kan være forbigående😅 Anonymkode: c8f6b...eb9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2025 #4 Skrevet 11. januar 2025 Ta kontakt med legen. Det kan være andre preparater du kan prøve i stedet for denne. Anonymkode: abca7...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2025 #5 Skrevet 11. januar 2025 Hahaha jeg besvimte da jeg tok dette første gang! Så droppet jeg det, for jeg tålte det rett og slett ikke. Riften ble uansett bra igjen etter 6 uker Anonymkode: 0a510...022
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2025 #6 Skrevet 11. januar 2025 Ja den salven gikk «rett i fletta». Hodepinen varer i en time hos meg etter smøring. Skal kanskje prøve å gi den noen sjanser til. Anonymkode: c8f6b...eb9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå