AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Eller blir det helt krise? Har dere barn også? Anonymkode: 16dd9...f5c
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Jeg studerer årsstudium på nett, har full jobb og to ungdommer (pluss mann, hund og hus). Det er travelt men jeg bruker formiddager i helgene da jeg er den eneste som er A-menneske i familien Jeg har også en jobb som tillater meg å flekse litt om jeg trenger tid til å skrive. Tok 30 stp i høst og er oppmeldt 30 nye denne våren. Jeg studerte også ved siden av jobb da barna var helt små, så jeg har litt trening i det. Er avhengig av at mann og barn vet at jeg har det travelt slik at alle hjelper til med plikter og husarbeid osv, for noe MÅ jo forsakes Anonymkode: a510f...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Skrevet 14. januar Kommer an på ambisjonene tror jeg. Jeg går også nettstudier nå. Men jeg satser knallhardt og har A i de aller fleste emner. Det krever selvsagt mye innsats og hadde aldri i livet gått om jeg jobbet fulltid og studerte fulltid. Har du laver ambisjoner så er det nok fullt mulig. Anonymkode: b9e7f...87f
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer an på ambisjonene tror jeg. Jeg går også nettstudier nå. Men jeg satser knallhardt og har A i de aller fleste emner. Det krever selvsagt mye innsats og hadde aldri i livet gått om jeg jobbet fulltid og studerte fulltid. Har du laver ambisjoner så er det nok fullt mulig. Anonymkode: b9e7f...87f Joda, jeg går 75% deltids bachelor, jobber fulltid, har to barn alene. Jeg har 1 B (0,5 poeng unna A) og resten A’er så å si at det kun er mulig med lavere ambisjoner er feil! Anonymkode: 41c39...9b0
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Joda, jeg går 75% deltids bachelor, jobber fulltid, har to barn alene. Jeg har 1 B (0,5 poeng unna A) og resten A’er så å si at det kun er mulig med lavere ambisjoner er feil! Anonymkode: 41c39...9b0 Mulig det. Det hadde ikke gått for min del i alle fall. Noen av emnene har vætt for vanskelige til at det hadde vært mulig å få A hadde jeg brukt mindre tid. Men det er vel forskjell på utdanninger. Anonymkode: b9e7f...87f
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Skrevet 14. januar Jeg tar fulltidsstudier på nett og jobber fulltid (dagtid) To barn på mellomtrinnet. Litt travelt når det er semesteroppgaver og eksamen, men de første 30 studiepoengene gikk greit. Men det skal nok bli godt når siste eksamen er innlevert i juni. Tror ikke jeg hadde orket så mye mer enn ett år. Anonymkode: d1c31...569
AnonymBruker Skrevet 14. januar #7 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 1.15): Eller blir det helt krise? Har dere barn også? Anonymkode: 16dd9...f5c Jepp og med barn. Studert heltid og deltid. Anonymkode: 14590...343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå