AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Jeg har «alltid» hatt premium, og lurer på hvordan det er å ikke ha det? Er det veldig mye reklame (hvor mye?), mister man noen funksjoner? Anonymkode: 5f328...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Slitsomt ja. Spesielt om du skal lage nye spillelister og søke opp spesifikke sanger. Så vil den ikke gi deg annet en. En liten smakebit av sangen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Mye bedre med Youtube premium, Youtube har mye mer musikk enn Spotify og da kan du også se videoer uten reklame. Anonymkode: aa559...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mye bedre med Youtube premium, Youtube har mye mer musikk enn Spotify og da kan du også se videoer uten reklame. Anonymkode: aa559...d2d Men til 180 kr? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mye bedre med Youtube premium, Youtube har mye mer musikk enn Spotify og da kan du også se videoer uten reklame. Anonymkode: aa559...d2d Hør hør. I tillegg kan du lage spillelister som består både av musikk fra YouTube music, og vanlige YouTube videoer. F.eks. hvis en sang er lastet opp som video på YouTube også finnes den ikke andre steder på nettet. Endret 11. januar av 000VF000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar Jeg har ikke Spotify Premium nå, da jeg har en pause fra det meste av abonnementer. Premium på Spotify er noe jeg prioriterer om jeg skal høre en del podcaster eller musikk, da jeg synes det er fryktelig irriterende med all reklamen. Jeg liker også at jeg kan høre spillelistene mine offline. Det er jo bare å prøve litt også går du for abonnement igjen om du finner det irriterende. Jeg ser YouTube nevnes her, og jeg hører mer på YouTube enn jeg gjør på Spotify, men finner ikke samme behovet for å ha premium der. Spillelister har jeg der også, men er jeg på farten så trenger jeg ikke å se noe, og foretrekker da Spotify. Har nok med vaner og preferanser. Elsker YouTube, og bruker altfor mye tid der inne, men da er det mest hjemme. Hadde YouTube premium når vi hadde midlertidlig nett hjemme, som gikk som mobildata, siden da kunne vi laste ned på andres nett, for å se uten nett hjemme. Eneste gangen jeg har sett behovet for YouTube premium, men vi er ulike da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Del Skrevet 11. januar Jeg bruker spotify så mye at det ikke er ett alternativ for meg bytte til gratisversjonen. Husker ikke hvor mye reklame det er, men det er nok til at reklamen irriterer meg skikkelig når jeg er på besøk hos folk som bruker gratisversjonen. Anonymkode: c537c...87e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #8 Del Skrevet 11. januar De samme reklamene går igjen og igjen, og du kan bare drite i å høre en spesifikk låt, Spotify spiller ting i spillelistene dine som man har null interesse av og man får bare skippe et visst antall sanger pr time. Ja, jeg har gratis da jeg bruker det for lite… Anonymkode: 7c7f3...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. januar #9 Del Skrevet 11. januar Daisy-love skrev (6 timer siden): Jeg har ikke Spotify Premium nå, da jeg har en pause fra det meste av abonnementer. Premium på Spotify er noe jeg prioriterer om jeg skal høre en del podcaster eller musikk, da jeg synes det er fryktelig irriterende med all reklamen. Jeg liker også at jeg kan høre spillelistene mine offline. Det er jo bare å prøve litt også går du for abonnement igjen om du finner det irriterende. Jeg ser YouTube nevnes her, og jeg hører mer på YouTube enn jeg gjør på Spotify, men finner ikke samme behovet for å ha premium der. Spillelister har jeg der også, men er jeg på farten så trenger jeg ikke å se noe, og foretrekker da Spotify. Har nok med vaner og preferanser. Elsker YouTube, og bruker altfor mye tid der inne, men da er det mest hjemme. Hadde YouTube premium når vi hadde midlertidlig nett hjemme, som gikk som mobildata, siden da kunne vi laste ned på andres nett, for å se uten nett hjemme. Eneste gangen jeg har sett behovet for YouTube premium, men vi er ulike da. Mister man listene sine om man går over til gratisversjonen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 11. januar #10 Del Skrevet 11. januar Rumle skrev (29 minutter siden): Mister man listene sine om man går over til gratisversjonen igjen? Nei her er ingen lister mistet. Gikk inn å sjekket ekstra nå for å være sikker 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. januar #11 Del Skrevet 11. januar Daisy-love skrev (5 minutter siden): Nei her er ingen lister mistet. Gikk inn å sjekket ekstra nå for å være sikker 😊 Så bra 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar #12 Del Skrevet 11. januar Jeg er veldig glad for å slippe reklame og ser ikke for meg at jeg dropper premiumen any day soon. 🎵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #13 Del Skrevet 11. januar Har både Spotify og Youtube Premium. Men lytter også mer enn de aller fleste. Blir for mye mas med reklamene. Anonymkode: ad39d...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå