AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Kan du fortelle mer hva som skjedde og hvorfor det det var så fantastisk og spennende!? Anonymkode: 631cb...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Del Skrevet 11. januar Dette har jeg bare hørt fra en jeg snakket med på sykkelferie i karibien slik at jeg ikke kan garantere at det er sant. Han påstod at han dagen før hadde overnattet privat på en liten bondegård med tre generasjoner kvinner og en liten gutt som var broren til den yngste kvinnen. Der hadde den yngste kvinnen sneket seg opp i sengen hans på natten og sugd han til han kom i munnen hennes. Han gjorde ingen ting annet enn å "pule" munnen hennes rett før han kom, og gi henne en pengeseddel skjult for de andre på bondegården før han reiste videre morgenen etter. Anonymkode: 7dc80...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Del Skrevet 11. januar Ja det har jeg, nei det var ikke noen C-moment innblandet, men det var bare utrolig deilig. Våt myk munn som sugde i et deilig tempo, og skaftet fikk på en måte munn-massasje og berøring over hele skaftet, traff alle deilige punkter på penis-hodet også. Stort pluss for at hun virket veldig overbevisende på at hun elsket det hun holdt på med. Tenkte jeg skulle være hyggelig å trekke meg ut i det jeg kommer, men den gang ei, hun krevde nesten å få suge seg til spruten. Det var så deilig at jeg tenker ofte på denne dama, som dessverre nå bor på en annen plass. Anonymkode: e14e8...b7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar Nei, dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan du fortelle mer hva som skjedde og hvorfor det det var så fantastisk og spennende!? Anonymkode: 631cb...fc8 Ble sugd da jeg lente meg godt tilbake i godstolen å så på nattehimmelen, det var en varm august-natt. Ikke så spennende, men fantastisk og minnerikt🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan du fortelle mer hva som skjedde og hvorfor det det var så fantastisk og spennende!? Anonymkode: 631cb...fc8 Ja. Vedkomande bokstavlig elsket å suge kuk. Dette kommuniserte hun både verbalt og med kroppsspråk. Anonymkode: e7482...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette har jeg bare hørt fra en jeg snakket med på sykkelferie i karibien slik at jeg ikke kan garantere at det er sant. Han påstod at han dagen før hadde overnattet privat på en liten bondegård med tre generasjoner kvinner og en liten gutt som var broren til den yngste kvinnen. Der hadde den yngste kvinnen sneket seg opp i sengen hans på natten og sugd han til han kom i munnen hennes. Han gjorde ingen ting annet enn å "pule" munnen hennes rett før han kom, og gi henne en pengeseddel skjult for de andre på bondegården før han reiste videre morgenen etter. Anonymkode: 7dc80...80d Æsj. Anonymkode: 97bb8...0b6 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #8 Del Skrevet 11. januar Ikke at det var så veldig bra, men det var min første gang. Var også med en dame som var en del eldre enn meg. Holdt ikke ut lenge, kom veldig fort. Men fortsatt noe jeg husker. Anonymkode: 45290...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #9 Del Skrevet 11. januar En jeg var sammen med pleiede å spytte på fingrene, føre to opp i anus på meg mens hun sugde. Så maserte hun prostata mens jeg sprutet i munnen hennes. Etterpå hendte det vi klinte. Flink dame. Anonymkode: 5d43c...e7e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #10 Del Skrevet 11. januar Første var den beste, det var mørkt i rommet og jeg skjønte ingenting. Kom lynkjapt i munnen hennes. Anonymkode: e3ea6...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #11 Del Skrevet 11. januar Min første kjæreste likte å suge, men etter halvannet år hadde jeg fremdeles ikke kommet av det. Det gjorde jeg først den kvelden mora hennes var på besøk, og jeg visste at hun hadde lagt seg i naborommet, med kun en lytt lettvegg mellom sengene våre. Jeg tenker sjelden på damer fra før i tida, men mer på hvordan jeg var selv på den tiden, da jeg hadde mye bedre følelse i penis, og bedre orgasmer. Anonymkode: 78213...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 11. januar #12 Del Skrevet 11. januar Bamseklemmer skrev (9 timer siden): Ble sugd da jeg lente meg godt tilbake i godstolen å så på nattehimmelen, det var en varm august-natt. Ikke så spennende, men fantastisk og minnerikt🥰 Var det fullmåne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #13 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): En jeg var sammen med pleiede å spytte på fingrene, føre to opp i anus på meg mens hun sugde. Så maserte hun prostata mens jeg sprutet i munnen hennes. Etterpå hendte det vi klinte. Flink dame. Anonymkode: 5d43c...e7e Hva gjorde du for henne da? Ga du henne orgasme? Anonymkode: 69647...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. januar #14 Del Skrevet 11. januar Bamseklemmer skrev (9 timer siden): Ble sugd da jeg lente meg godt tilbake i godstolen å så på nattehimmelen, det var en varm august-natt. Ikke så spennende, men fantastisk og minnerikt🥰 Må det være så spennende bestandig da?... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #15 Del Skrevet 11. januar Takk for at dere deler🙏🏻 Flere opplevelser? TS Anonymkode: 631cb...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #16 Del Skrevet 11. januar Det beste er når hun gjør det uoppfordret, at hun ønsker det selv, fordi hun ønsker at jeg skal ha det godt. Da spiller det liten rolle hva hun gjør. Sex er kjærlighet først og fremst, ikke teknikk. Om hun suger hjelpeløst dårlig så er det likevel fantastisk, fordi hensikten bak er så fin. Om hun gjør det for at jeg skal slikke henne etterpå, er det også en fin hensikt. Alt blir fint med en kjæreste. For andre, som ved ons, eller på swingersparty, for de som praktiserer det, ser jeg for meg at det er teknikken som teller. Da blir fallhøyden større. Oralsex med kjæresten er noe annet. Vet ikke om dette var et godt svar på det ts lurte på. Anonymkode: 49afb...ac4 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 11. januar #17 Del Skrevet 11. januar Jeg satt under et bord og sugde en mann som hadde teamsmøte under pandemien. Tipper han har tenkt tilbake til det noen ganger etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. januar #18 Del Skrevet 12. januar Irak skrev (12 timer siden): Må det være så spennende bestandig da?... Neida.. det trenger ikke alltid å være spennende.. men jeg synes sex skal være rettferdig😉 Så vi byttet plass, og ba henne lene seg bakover for å nyte natthimmelen🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #19 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Æsj. Anonymkode: 97bb8...0b6 Hold kjeft. Hva er vitsen med å komme med slike kvalme kommentarer? Anonymkode: a5813...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. januar #20 Del Skrevet 12. januar Lur Venn skrev (13 timer siden): Var det fullmåne? Husker ikke helt.. så bare en masse stjerner når jeg kom😇 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå