AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Hva jobber dere innenfor? Trives dere? Anonymkode: 3e6aa...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1993 Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar (endret) Jeg har en master i spesialpedagogikk med fordypning i logopedi. Jeg jobber som språkpedagog i barnehage. Elsker jobben min! Ellers fikk jeg tilbud om PP-rådgiver, men da må man ha master fra UIO. Endret 10. januar av Dame1993 Ønsker å legge til info 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Del Skrevet 11. januar Jobber kommunalt. Rus/psykiatri/autismespekter/utviklingshemming. Aldersspenn 12-100+ Stortrives Anonymkode: ed876...2f9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar Dame1993 skrev (11 timer siden): Jeg har en master i spesialpedagogikk med fordypning i logopedi. Jeg jobber som språkpedagog i barnehage. Elsker jobben min! Ellers fikk jeg tilbud om PP-rådgiver, men da må man ha master fra UIO. Hvorfor fra UiO? Har de ikke det studiet andre steder? Anonymkode: 9034b...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1993 Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor fra UiO? Har de ikke det studiet andre steder? Anonymkode: 9034b...499 For å bli PP-rådgiver må man gjerne ha sertifisering i WISC. Og per i dag er det kun masteren på UiO som har det, var i hvertfall det vi fikk høre fra UiO 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar Har bachelor, jobber som kontaktlærer og spesialpedagog i skolen. Trives veldig godt😊 Anonymkode: 19b20...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har bachelor, jobber som kontaktlærer og spesialpedagog i skolen. Trives veldig godt😊 Anonymkode: 19b20...2e0 Får du jobbe som kontaktlærer uten allmennlærerutdanning ? Anonymkode: 12c78...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #8 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Får du jobbe som kontaktlærer uten allmennlærerutdanning ? Anonymkode: 12c78...bd4 Det er nok sjeldent, men har jobbet tolv år i skolen, og jobber nå som kontaktlærer på andre året. Jeg jobber på en skole på bygda, og dermed er det vanskelig for de å få tak i nok mennesker med riktig utdanning. Jeg trives veldig godt som kontaktlærer da, så jeg skal ta mer utdanning slik at jeg har mulighet til å jobbe som lærer i fremtiden også. Anonymkode: 19b20...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #9 Del Skrevet 12. januar Jeg har en master i spesialpedagogikk og jobber som pp-rådgiver. Anonymkode: 64bfa...4dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #10 Del Skrevet 12. januar Dame1993 skrev (15 timer siden): For å bli PP-rådgiver må man gjerne ha sertifisering i WISC. Og per i dag er det kun masteren på UiO som har det, var i hvertfall det vi fikk høre fra UiO 😊 UiO feilinformerer! Mange PP-rådgivere som tar sertifiseringen mens de er i jobb. Anonymkode: e2127...630 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #11 Del Skrevet 12. januar Dame1993 skrev (16 timer siden): For å bli PP-rådgiver må man gjerne ha sertifisering i WISC. Og per i dag er det kun masteren på UiO som har det, var i hvertfall det vi fikk høre fra UiO 😊 Slik jeg har forstått er det kun UiO som tilbyr WISC sertifisering i selve utdannelsen, men at man kan ta den i etterkant når man har master i spesialpedagogikk… F.eks: https://decentdozen.com/testkurs/ ? Anonymkode: 5c351...a0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1993 Skrevet 12. januar #12 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Slik jeg har forstått er det kun UiO som tilbyr WISC sertifisering i selve utdannelsen, men at man kan ta den i etterkant når man har master i spesialpedagogikk… F.eks: https://decentdozen.com/testkurs/ ? Anonymkode: 5c351...a0c Ja, det stemmer nok😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1993 Skrevet 12. januar #13 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): UiO feilinformerer! Mange PP-rådgivere som tar sertifiseringen mens de er i jobb. Anonymkode: e2127...630 Oi, det visste jeg ikke! Takk for oppklaring! Tror det er en stund siden foreleserne var i jobb, så mulig de ikke er helt oppdatert. Eventuelt så er det jeg som misforsto. Ikke umulig det. Men da vet jeg at det er mulig. Takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå