Gå til innhold

Onanihyppighet hos kvinner

Harald

Hvor ofte onanerer du?  

1. 1. Hvor ofte onanerer du?

• 2-3 ganger i måneden
      0
    • Aldri
      0
    • Svært sjelden
      1
    • 1-2 ganger hver dag
      1
    • 1-3 ganger pr uke
      10

Anbefalte innlegg

For det 1. snakker Tusenfryd om hyling. Det har ikke forkommet på denne tråden så vidt jeg vet. (Utrolig hva du kan høre)

For det 2. snakker du om mannehets. Dette er et helt usakelig argument, da det er tema jeg drøfter og ikke Harald.

Når det gjelder suss - telefonene og de spørsmålene som kommer inn det så er jeg veldig godt kjent med det, da jeg selv har sittet i en lignende telefon. OG JEG VET HVILKE SPØRSMÅL MENN OG GUTTER ONANERER TIL.

Til Arnie. Slike tråder dør desverre ikke ut fordi det alltid er noen som svarer seriøst på dette. Disse mennene får da en positiv forsterkning. Jeg har aldri svart på en lignende tråd før, da jeg i min overbevisning trodde at en slik dum tråd kunne "dø" ut, men det som i teorien er bra, fungerer ikke alltid i praksis. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg er en stolt bruker av Kvinneguiden  

Kan ikke vi få si vår mening til disse menn som så helt tydelig, (ja, jeg synes det er ganske tydelig), ønsker å bruke våre eventuelle svar til helt andre ting enn statistikker og seriøse undersøkelser.

Amen Mister Sister! :-)

Ett godt eksempel dette her på at Moderatoren svikter når de spiller blåøyde og ikke skjønner at KG burde være fri for slike tråder som kun er til for å tilfredstille patetiske mannfolk.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør slike tråder spesiellt useriøse er den mottakelsen de får. Om dere ikke liker temaet er det mest effektivt å ikke svare på den. Da dør den av seg selv.

Hva om starteren av denne tråden tross alt mener dette seriøst? Hva kan dere vite om det?

Hva tror dere han sier til sine venner, hvis de snakker om Kvinneguiden?

Jeg tror det er det som kalles negativ reklame..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er det som kalles negativ reklame..

Her er jeg faktisk uenig med deg Hege. Den mest negative reklamen KG har er brukere som han. Dette er tross alt en seriøs kvinneside. Det skal i alle fall være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Han sier vel det som alle kåte mannfolk sier når de blir avvist. At vi er en gjeng med mannehatende hårete lesber. Men slikt hever vi oss glatt over, vi er da ikke en gjeng med fjortiser heller.

Du kan ikke for alvor mener Hege at vi skal ønske alt av pervoer velkommen bare fordi noen er redde for at KG får dårlig omtale.

Jeg synes det er fint at vi har gutter her, de bidrar med mye. Men r*nke-innlegg synes jeg KG burde holde seg for gode for.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også har anbefalt Kvinneguiden til flere av mine venner. Det er utrolig mye bra på disse sidene.

Noe av det som er bra, er at det er så diverst og mangfoldig.

Jeg synes det skal være plass til slike "undersøkelser" som denne også, uten at det skal utløse en haug med beskyldninger om det ene og det andre, og trekkes ned i skiten.

Haralds motiver for tråden kan være mange; istedet for å gyve løs på han og fortelle han hvorfor han legger ut slike tråder, synes jeg det er mer interessant å høre hans egen forklaring.

Deretter kan man jo selv velge om man vil svelge unna dette og svare utifra det.

Eller rett og slett hoppe over tråden hvis motivet blir for søkt.

Å svare på selve avstemmingen er jo anonymt. Har noen glede av å runke til statistikk så skader det ihvertfall ingen; ikke dem som avlegger stemmer heller.

Å legge inn en videre utdypning av egne onanivaner, er jo opp til hver enkelt. Selv utdyper jeg ikke slikt for andre enn min partner. Om noen har glede av å fortelle slikt om seg selv her på nettet, be my guest. Det er fullstendig frivillig å lese. Det er også plenty å ta for seg av annet lesestoff her på forumet som kanskje fenger og interesserer langt mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke mer seriøs enn dere brukere gjør den til :wink:

Denne lille steningen sier mer enn et langt innlegg!

La nå folk spørre om hva de vil da og hopp gjerne over innlegget dersom dere synes at det er for dumt!

Tullebøtter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at avstemningen skulle ha vært seriøs, burde i hvert svaralternativene være dekkende for ethvert tilfelle. Hva med de som onanerer 5 ganger om dagen eller 4 ganger i uka - hvilket alternativ skal de velge??? :roll: Det virker nærmest som at Harald bare har slengt på noen alternativer for at spørsmålet skal virke noenlunde seriøst, bare for å dekke over hans mindre seriøse hensikter... ÆSJ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss....for et spetakkel dette ble...

Jeg er noe bortimot sjokkert, men kan ikke la være å se det komiske her..

Jeg vil bare si, at hvis jeg hadde hatt en annen underliggende, utspekulert agenda enn den jeg i min smule naivitet hadde når jeg la inn avstemningen, så hadde jeg nok tuslet stille ut med rompa mellom beina.. istedet for å svare dere... :lol:

...en nyttig erfaring med KG-kulturen har det uansett vært... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
...en nyttig erfaring med KG-kulturen har det uansett vært...  :sjarmor:

Vi setter ikke pris på r*nkende mannfolk ved tastaturet. KG skal være ett serøst sted og da hører ikke slike typer som deg hjemme her.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at Milla har status som noen redaktør/moderator her, og hun er vel således ikke i posisjon til å bestemme det redaksjonelle innholdet.... skal vi driste oss til et lite....gudskjelov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er noe bortimot sjokkert, men kan ikke la være å se det komiske her..

Komisk ja, der har vi stikkorden for selve tema, Harald. Tror nok vi kan fastsette din status her på kg. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg kan ikke se at Milla har status som noen redaktør/moderator her, og hun er vel således ikke i posisjon til å bestemme det redaksjonelle innholdet.... skal vi driste oss til et lite....gudskjelov?

Jeg er verken moderator eller redaktør men jeg i likhet med de aller fleste andre seriøse brukerne setter ikke særlig pris på kåte mannfolk som poster innlegg deretter.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kaklestreng!

Milla - med all respekt for dine innlegg og initierte tråder: Det kan jo tenkes at det finnes kvinner på KG som er mer interessert i et slikt tema enn f.eks hvor hyppig andre skifter sengetøy eller hvor ofte de tørker støv under kommodene sine og med hvilken mopp :wink:

En annen ting er jo at det er satan så frekt å insuniere at folk er pervoer fordi de er interresserte i hvor ofte kvinner onanerer. Prøv å holde tunga bent i munnen.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Kvinneguiden er for alle, for alle typer spørsmål, så sant de holder seg innenfor reglene våre. Det gjør faktisk det opprinnelige spørsmålet i denne tråden.

Jeg velger å stenge tråden med begrunnelsen at det nå er en helt annen diskusjon enn det som var tiltenkt, og det ser ikke ut til at den kommer inn på det opprinnlige temaet igjen, men utvikler seg til en debatt rundt Haralds motiver for å poste på KG.

Forøvrig rent generelt, en spennende diskusjon, som dere gjerne må ta videre i en annen tråd, men ikke relatert til det opprinnelige spørsmålet i denne (eller Harald).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...