AnonymBruker Skrevet i går, 00:17 #21 Del Skrevet i går, 00:17 jeg liker dem fra kapphal Anonymkode: 5bca6...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet i går, 02:36 #22 Del Skrevet i går, 02:36 AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 12.57): Takk. Jeg har lett litt selv, men det ser umulig ut å finne bh-er uten elastan. Anonymkode: 17fc2...5da Men funker de uten elastan? Holder de fasongen? Er de behagelig å ha på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet i går, 02:38 #23 Del Skrevet i går, 02:38 (endret) AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 4.30): Nei jeg aner ikke, men de knekker fort hos meg. Har kjøpt bh på cubus. Har hørt fra andre også at bøylene knekker fort på bøylebh. Anonymkode: 17fc2...5da Brukte bøyle-BH før. Har opplevd at de har kommet ut av BH-en, men aldri at de har knekt. Aldri hørt om det heller. Endret i går, 02:39 av Thyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:26 #24 Del Skrevet i går, 04:26 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er de normale i størrelsen? Anonymkode: f4886...61d Ja helt normale. Anonymkode: 17fc2...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå