AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Hei. Har noen av dere tips til hvordan jeg kan få kjøpt gode og holdbare bh-er i 100% bomull? Gjerne uten spiler da de knekker fort, og som er behagelige og sitter fint på. Gjerne komme med anbefalinger Anonymkode: 17fc2...5da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar https://www.bonprix.no/produkt/bh-med-boyle-i-okologisk-bomull-3-pack-sort-blomstret-granateplerod-sort-936088/?fb_pid=93608895&&typ=SMA&anbieter=bofu_broad&aktion=daba&version=API_VKB_10.10.23_Carousel_DABA_All&promo=Facebook_Desktop_Feed&matchkey=120207927329840236&fbclid=IwY2xjawHuhB1leHRuA2FlbQEwAGFkaWQBqxcB2LNfPAEdCsBLrIsSnWmRSN90yzduM6BJxBtU826JPnOZVCNGBwngGmUCYI8q8QVu_aem_TzIOfDxb7QCZQXS-TCt-ug Anonymkode: 58c8c...675 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): https://www.bonprix.no/produkt/bh-med-boyle-i-okologisk-bomull-3-pack-sort-blomstret-granateplerod-sort-936088/?fb_pid=93608895&&typ=SMA&anbieter=bofu_broad&aktion=daba&version=API_VKB_10.10.23_Carousel_DABA_All&promo=Facebook_Desktop_Feed&matchkey=120207927329840236&fbclid=IwY2xjawHuhB1leHRuA2FlbQEwAGFkaWQBqxcB2LNfPAEdCsBLrIsSnWmRSN90yzduM6BJxBtU826JPnOZVCNGBwngGmUCYI8q8QVu_aem_TzIOfDxb7QCZQXS-TCt-ug Anonymkode: 58c8c...675 Takk. Du har testet at de er bra å ha på? Anonymkode: 17fc2...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei. Har noen av dere tips til hvordan jeg kan få kjøpt gode og holdbare bh-er i 100% bomull? Gjerne uten spiler da de knekker fort, og som er behagelige og sitter fint på. Gjerne komme med anbefalinger Anonymkode: 17fc2...5da Lindex har noen i 90 % bomull og 10 % elastan. Anonymkode: 3f911...59c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk. Du har testet at de er bra å ha på? Anonymkode: 17fc2...5da Nei, men jeg er i samme prosess som deg og tenkte å gi de en sjanse. Jeg trenger med bøyle, men ser de også har uten: https://www.bonprix.no/produkt/boylelos-bh-av-okologisk-bomull-2-pack-gra-melert-hvit-monstret-gra-melert-963508/?fb_pid=96350895&&typ=SMA&anbieter=bofu_broad&aktion=daba&version=API_VKB_10.10.23_Carousel_DABA_All&promo=Facebook_Desktop_Feed&matchkey=120207927329840236&fbclid=IwY2xjawHvCe5leHRuA2FlbQEwAGFkaWQBqxcB2LNfPAEdXg9DfoykA4iCRbyk3xbKUyPDzhlsmEIr24ivqIZufXVz9N-e_fmlHxmo_aem_Ky_hlpmfXqDfLElK1gY52w Anonymkode: 58c8c...675 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, men jeg er i samme prosess som deg og tenkte å gi de en sjanse. Jeg trenger med bøyle, men ser de også har uten: https://www.bonprix.no/produkt/boylelos-bh-av-okologisk-bomull-2-pack-gra-melert-hvit-monstret-gra-melert-963508/?fb_pid=96350895&&typ=SMA&anbieter=bofu_broad&aktion=daba&version=API_VKB_10.10.23_Carousel_DABA_All&promo=Facebook_Desktop_Feed&matchkey=120207927329840236&fbclid=IwY2xjawHvCe5leHRuA2FlbQEwAGFkaWQBqxcB2LNfPAEdXg9DfoykA4iCRbyk3xbKUyPDzhlsmEIr24ivqIZufXVz9N-e_fmlHxmo_aem_Ky_hlpmfXqDfLElK1gY52w Anonymkode: 58c8c...675 Takk. Jeg har lett litt selv, men det ser umulig ut å finne bh-er uten elastan. Anonymkode: 17fc2...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Del Skrevet 11. januar Jeg ønsker ikke bh med bøyle fordi bøylen knekker ofte etter bare noen måneders bruk, og så må jeg kjøpe ny. Det å kjøpe nytt veldig ofte er ikke særlig miljøvennlig. Anonymkode: 17fc2...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #8 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ønsker ikke bh med bøyle fordi bøylen knekker ofte etter bare noen måneders bruk, og så må jeg kjøpe ny. Det å kjøpe nytt veldig ofte er ikke særlig miljøvennlig. Anonymkode: 17fc2...5da Jeg har brukt bh med spiler mer eller mindre hver dag i 30 år og har aldri noensinne opplevd at spilene har knekt. Jeg har kun hatt bh fra kjedebutikker som Cubus, Lindex, HM. Gjør du noe spesielt med de siden du stadig opplever at de knekker? Anonymkode: 3f911...59c 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 11. januar #9 Del Skrevet 11. januar (endret) Har prøvd de fra Bonprix uten spiler, og er veldig fornøyd. Har relativt store bryster, og stor omkrets, men de blir holdt bra på plass. https://www.bonprix.no/produkt/bh-uten-boyle-med-okologisk-bomull-2-pack-hvit-sort-961976/ Det beste er at de ikke blir klamme sånn som spilebh'er eller sportsbh'er ofte blir. 100% bomull er det vanskelig å få til da det må være noe elastikk i stopper og hemper, men det er ubetydelig. Endret 11. januar av Gogglebox 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #10 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har brukt bh med spiler mer eller mindre hver dag i 30 år og har aldri noensinne opplevd at spilene har knekt. Jeg har kun hatt bh fra kjedebutikker som Cubus, Lindex, HM. Gjør du noe spesielt med de siden du stadig opplever at de knekker? Anonymkode: 3f911...59c Nei jeg aner ikke, men de knekker fort hos meg. Har kjøpt bh på cubus. Har hørt fra andre også at bøylene knekker fort på bøylebh. Anonymkode: 17fc2...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #11 Del Skrevet 12. januar Gogglebox skrev (11 timer siden): Har prøvd de fra Bonprix uten spiler, og er veldig fornøyd. Har relativt store bryster, og stor omkrets, men de blir holdt bra på plass. https://www.bonprix.no/produkt/bh-uten-boyle-med-okologisk-bomull-2-pack-hvit-sort-961976/ Det beste er at de ikke blir klamme sånn som spilebh'er eller sportsbh'er ofte blir. 100% bomull er det vanskelig å få til da det må være noe elastikk i stopper og hemper, men det er ubetydelig. Så bra at de er gode å ha på. Disse er 95% bomull, så det er vel det beste å få til av naturlig materiale på bh. Anonymkode: 17fc2...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #12 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei jeg aner ikke, men de knekker fort hos meg. Har kjøpt bh på cubus. Har hørt fra andre også at bøylene knekker fort på bøylebh. Anonymkode: 17fc2...5da Jeg har bh'er fra cubus og lindex som er over fem år, og nuppete og stygge, men ingen bøyler har knekt. Jeg trente i mange år i bøyle-bh også, uten problemer. Har kun brukt billige bh'er også... Hvilken størrelse bruker du, og er du sikker på at det er riktig størrelse? Anonymkode: 81803...3ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #13 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har bh'er fra cubus og lindex som er over fem år, og nuppete og stygge, men ingen bøyler har knekt. Jeg trente i mange år i bøyle-bh også, uten problemer. Har kun brukt billige bh'er også... Hvilken størrelse bruker du, og er du sikker på at det er riktig størrelse? Anonymkode: 81803...3ea Jeg hadde 75H-cup før brystreduksjon og bruker nå 75C. Opplevde at bøylene knakk før. Ikke veldig ofte, men etter jeg fikk mindre bryster som sitter på plass så har jeg ikke opplevd det en eneste gang og det er 4-5 år siden reduksjon. Anonymkode: b1bf0...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 12. januar #14 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så bra at de er gode å ha på. Disse er 95% bomull, så det er vel det beste å få til av naturlig materiale på bh. Anonymkode: 17fc2...5da Ja, det er nok det nærmeste man kommer 100%. Et pluss er at det er økologisk bomull også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #15 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 14.08): Jeg ønsker ikke bh med bøyle fordi bøylen knekker ofte etter bare noen måneders bruk, og så må jeg kjøpe ny. Det å kjøpe nytt veldig ofte er ikke særlig miljøvennlig. Anonymkode: 17fc2...5da Det har jeg aldri opplevd. Bøylene er jo laget av ganske elastisk/bøyelig materiale, høres veldig rart ut at de bare skulle knekke sånn uten videre? Anonymkode: 76320...884 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #16 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det har jeg aldri opplevd. Bøylene er jo laget av ganske elastisk/bøyelig materiale, høres veldig rart ut at de bare skulle knekke sånn uten videre? Anonymkode: 76320...884 Rart eller ikke rart, det skjer ofte hos både meg og andre. Anonymkode: 17fc2...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #17 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 14.08): Jeg ønsker ikke bh med bøyle fordi bøylen knekker ofte etter bare noen måneders bruk, og så må jeg kjøpe ny. Det å kjøpe nytt veldig ofte er ikke særlig miljøvennlig. Anonymkode: 17fc2...5da « billige « BH-er med metall spiler ? Blir dyrt i lengnden. Kjøp ordentlig bh så har du den i 5-10 år. Anonymkode: 69fb0...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå