AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Hei, vi skal til Florida i sommer. Vi er usikre på om vi skal fly med KLM til Miami eller Lufthansa til Tampa. Vi har tidligere flydd med både KLM og Lufthansa til Asia, var fornøyd med begge selskapene. Siden vi skal feriere på Gulfkysten vil vi helst fly til Tampa, men vi blir litt usikre på å fly med Lufthansa da vi ser at Discover Airline flyr strekningen for dem. Vi har aldri flydd med Discover airline før, vet ingenting om dem, foruten at det er lLufthansa som eier de. Noen som har flydd med Discover Airline i regi av lufthansa før? Hvordan var flyturen, setekomfort, mat etc? Anonymkode: b989b...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Jeg flyr i vår. Reiser fra Gardermoen direkte til New York med SAS, også videre til Miami med innenriks (American Airlines) Anonymkode: c21a5...360 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 11. januar #3 Del Skrevet 11. januar Til USA generelt ville jeg alltid valgt direkte eller å ha flybytte i Europa fremfor i USA. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar TS her: Takk for svar. Jeg var muligens litt uklar i hovedinnlegget mitt. Vi flyr fra Stavanger og må da ha en mellomlanding i Europa på vei til Florida. Vi vil ikke velge ruter med mellomlanding i USA. Vi står mellom følgende: - Stavanger-Schipol-Miami med KLM - Stavanger-Frankfurt-Tampa med Lufthansa. Velger vi ruta med KLM er det KLM som flyr hele strekningen. Velger vi ruta med Lufthansa, flyr vi med Lufthansa fra Stavanger-Frankfurt og EW Discover fra Frankfurt til Tampa. Både KLM og Lifthansa er trygge og gode flyselskap, men hvis vi velger Lufthansa så bruker de datterselskapet sitt EW Discover på langstrekningen og da blir jeg litt usikker. så jeg lurer på om noen har erfaring med EW Discover eller United Airlines, som lufthansa bruker i flyflåten sin? Anonymkode: b989b...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar Hvorfor spiller det så stor rolle hvilket flyselskap du flyr med? Anonymkode: 12281...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor spiller det så stor rolle hvilket flyselskap du flyr med? Anonymkode: 12281...644 Det spør mannen min også om😉 Det er nok fordi jeg har litt reisenerver/flyskrekk og føler at jeg får et bedre utgangspunkt hvis vi velger et flyselskap jeg kjenner godt til fra før 😀 Siden jeg ikke har flydd med EW Discover før, blir jeg litt stresset allerede😆 Jeg tenker at siden de eies av Lufthansa og Lufthansa låner dems fly på sine langstrekninger fra Frankfurt til Florida, må det vel være gode fly de også? Sånn sett føles KLM tryggere, som flyr egne fly stavanger-schipol-miami, men det blir litt «feil side» av Florida å ankomme da vi skal være på Gulfkysten og Orlando. Anonymkode: b989b...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Del Skrevet 11. januar Jeg fløy med Edelweiss fra Zürich til Tampa sist jeg var der. De eies også av Lufthansa. Jeg hadde ingen ting å utsette på verken seter elle service. Anonymkode: 12281...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #8 Del Skrevet 11. januar Jeg fløy med dem til Tampa i fjor. Helt vanlig økonomiklasse, vil jeg si. Ikke noe å utsette på. Anonymkode: 095bb...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #9 Del Skrevet 11. januar Jeg ville 💯fløyet til Tampa, og ikke Miami, når dere skal til Orlando og Gullkysten. Anonymkode: 095bb...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå