Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #1 Del Skrevet 5. mars 2006 Vel? ble d noe klining eller noe annet i samme gata i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 5. mars 2006 #2 Del Skrevet 5. mars 2006 Nææ...dårlig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 5. mars 2006 #3 Del Skrevet 5. mars 2006 Nope. Men det ble nesten tilløp til catfight mellom to venninner som ville danse med meg. Nå hadde jeg egentlig ikke stort behov for danse med noen av dem, men artig var det likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. mars 2006 #4 Del Skrevet 5. mars 2006 Knurr klina i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #5 Del Skrevet 5. mars 2006 Nope... Satt hjemme, så det ville vel blitt litt vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. mars 2006 #6 Del Skrevet 5. mars 2006 Ja, det gjorde jeg. Men jeg har fått en liten sprekk på leppa pga kulden, så det svidde litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. mars 2006 #7 Del Skrevet 5. mars 2006 Nope... Satt hjemme, så det ville vel blitt litt vanskelig... ← Det gjorde jeg og, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. mars 2006 #8 Del Skrevet 5. mars 2006 Nei, ikke i går, men på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer25 Skrevet 5. mars 2006 #9 Del Skrevet 5. mars 2006 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markus i Oslo Skrevet 5. mars 2006 #10 Del Skrevet 5. mars 2006 Mye klin, men det var bare oppkast og snørr. Dermed ble det ganske dårlig med klining denne lørdagen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 5. mars 2006 #11 Del Skrevet 5. mars 2006 Jepp, vart litt klinings igår gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #12 Del Skrevet 5. mars 2006 Mye klin, men det var bare oppkast og snørr. Dermed ble det ganske dårlig med klining denne lørdagen også. ← Samme her, jeg snørra spy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #13 Del Skrevet 5. mars 2006 Jobba, så det ble dårlig med det gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 5. mars 2006 #14 Del Skrevet 5. mars 2006 Ja jeg fikk kysset og hold litt hånd....Var på konsert i Sverige.. Særdeles trivelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 6. mars 2006 #15 Del Skrevet 6. mars 2006 Jess, klinings og full pakke! *fornøyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 6. mars 2006 #16 Del Skrevet 6. mars 2006 lammet: når man er i forhold så gjelds ikke dette temaet her for deg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. mars 2006 #17 Del Skrevet 6. mars 2006 Jess, klinings og full pakke! *fornøyd* ← Enig med StoreSky *sparker lammet ut av tråden - litt hardt, siden han liker slikt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stell@ Skrevet 6. mars 2006 #18 Del Skrevet 6. mars 2006 lammet: når man er i forhold så gjelds ikke dette temaet her for deg..... ← han vil jo bare markere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #19 Del Skrevet 6. mars 2006 Lite med det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 7. mars 2006 #20 Del Skrevet 7. mars 2006 Hva er sånn derre kyssing a :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå