AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Dpo-dagene hadde jeg overhodet ingen symptomer på at mensen var på vei. Jeg pleier å ha omtrent alle symptomer. Denne gangen hadde jeg bare litt akutt kvalme innimellom, stikking/pulsering i livmor,sliten og svak og myyyye utflod. Kom en blødning dagen før ikm som har vært usedvanlig kort og helt annerledes enn jeg er vandt med. Jeg blør alltid sinnsykt mye og blør lenge pga blødersykdom. Denne gangen har jeg hatt kortere blødning, bare 2 dager med frisk blod. Ellers mye brunt innimellom. Jeg har korta ned blødningen m7ed 2 dager minst samt 1/4 av blodmengden. Jeg har ikke hatt de vanlige symptomene på mensen som jeg pleier, og er enda litt småkvalm hver dag. Samt helt uendelig sliten. Jeg testet negativt mange ganger i dagene før dpo. Men har ikke testet etter det fordi jeg orker ikke flere negative tester. Noen med samme erfaring? Blødningen kom 13dpo. Blir gal av kroppen 😅 Anonymkode: 5bb6e...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Dagene før ikm skal det stå Anonymkode: 5bb6e...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dpo-dagene hadde jeg overhodet ingen symptomer på at mensen var på vei. Jeg pleier å ha omtrent alle symptomer. Denne gangen hadde jeg bare litt akutt kvalme innimellom, stikking/pulsering i livmor,sliten og svak og myyyye utflod. Kom en blødning dagen før ikm som har vært usedvanlig kort og helt annerledes enn jeg er vandt med. Jeg blør alltid sinnsykt mye og blør lenge pga blødersykdom. Denne gangen har jeg hatt kortere blødning, bare 2 dager med frisk blod. Ellers mye brunt innimellom. Jeg har korta ned blødningen m7ed 2 dager minst samt 1/4 av blodmengden. Jeg har ikke hatt de vanlige symptomene på mensen som jeg pleier, og er enda litt småkvalm hver dag. Samt helt uendelig sliten. Jeg testet negativt mange ganger i dagene før dpo. Men har ikke testet etter det fordi jeg orker ikke flere negative tester. Noen med samme erfaring? Blødningen kom 13dpo. Blir gal av kroppen 😅 Anonymkode: 5bb6e...efe Jeg hadde prøvd i 8 mnd da jeg nok en gang trodde jeg fikk mensen. Var så skuffa og lei meg. Hadde menssmerter og en god del blod den dagen. Men dagen etter stoppet det brått opp, og jeg tok en test. Den var positiv. Har en toåring nå. Anonymkode: 89784...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Blødde som en foss to dager etter ikm. Det var rett etter samleie, men blødningen var så stor at jeg ikke hadde grunn til å tro annet enn at mensen kom. Men så ble blødningen raskt mindre, og dagen etterpå var det bare helt lyserosa spotting. I tillegg hadde jeg fortsatt kjempeømme pupper (det gir seg alltid når mensen kommer), så da ble jeg mistenksom og tok en test. Var gravid, og nå er barnet snart tre år gammel 🥰 Det var nok pga. skjøre slimhinner jeg blødde sånn. Anonymkode: e7bd1...5dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar Ja, jeg begynte å blø dagen før IKM, og ble så skuffet at jeg ikke tok en test en gang. Var jo 100% sikker på at det var mensen, så gravde meg helt ned. Var masse blod i tre dager, så brukte mange bind. Fikk fullstendig sjokk da jeg skulle starte EL-testing to uker senere og det viste seg at jeg var gravid... I ettertid burde jeg kanskje reagert på at noe var uvanlig: blodet kom én dag før mensen var forventet, det kom friskt rødt blod fra starten, ikke spotting slik mensen pleide å starte og varigheten på blødningen var knappe 3 dager, ikke drøye 4 som var vanlig for meg. Men var vanskelig å se dette der og da. Gynekologen fant ingenting galt da jeg tok første time der etter jeg oppdaget graviditeten, bare kalte det en svangerskapsblødning. Etter dette tok jeg alltid en g-test på IKM på senere prøverunder, på tross om jeg blødde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar Tok test nå. Negativ 😅😅 hva faen er det med kroppen min Anonymkode: 5bb6e...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar Amatariel skrev (På 11.1.2025 den 8.42): Ja, jeg begynte å blø dagen før IKM, og ble så skuffet at jeg ikke tok en test en gang. Var jo 100% sikker på at det var mensen, så gravde meg helt ned. Var masse blod i tre dager, så brukte mange bind. Fikk fullstendig sjokk da jeg skulle starte EL-testing to uker senere og det viste seg at jeg var gravid... I ettertid burde jeg kanskje reagert på at noe var uvanlig: blodet kom én dag før mensen var forventet, det kom friskt rødt blod fra starten, ikke spotting slik mensen pleide å starte og varigheten på blødningen var knappe 3 dager, ikke drøye 4 som var vanlig for meg. Men var vanskelig å se dette der og da. Gynekologen fant ingenting galt da jeg tok første time der etter jeg oppdaget graviditeten, bare kalte det en svangerskapsblødning. Etter dette tok jeg alltid en g-test på IKM på senere prøverunder, på tross om jeg blødde. Noen ganger kan det komme blod etter en tøff/lang økt under dyna, trenger ikke å ha noe med mensen å gjøre. Dersom man er gravid (uten å vite det) så kan slimhinnene være veldig sårbare under økten og da skal ikke mye før det kommer blod. Jeg fikk blødning da jeg var 7 uker på vei, under en "vanlig" økt med mannen, men slimhinnene var så ømme at det blødde. Jeg fikk en frisk datter til tross for blødningen. Anonymkode: 13736...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå