AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Hvilken vognpose passer i babynestet til najell? Utenom najell sitt 😅 vil ha ett tykkere Anonymkode: 4150f...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken vognpose passer i babynestet til najell? Utenom najell sitt 😅 vil ha ett tykkere Anonymkode: 4150f...62e Beklager overskriften, Babynest* Anonymkode: 4150f...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Nesten ingen…? Er jo ganske trangt inni der. Jeg hadde sommerbaby med min, så slapp problemstillingen, men ville muligens prøvd en bilstolpose hvis jeg hadde baby på vinteren Anonymkode: 41d10...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Vi har Voksi Urban og Easygrow Ferd maxi. Anonymkode: bc0e0...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Del Skrevet 12. januar Jeg bruker bilstolposen i nestet. Anonymkode: 3b75b...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maribre Skrevet 13. januar #6 Del Skrevet 13. januar Hei! Dette er litt urelatert, men jeg trenger deres hjelp. Jeg skriver en masteroppgave om hvordan gravide påvirkes av sosiale medier, og trenger gravide til å svare på en anonym undersøkelse. Dersom du er gravid, hadde jeg satt veldig pris på om du ville hjelpe meg ved å svare på undersøkelsen, eller videreformidle den til andre. Her en lenken til spørreundersøkelsen: https://svar.uib.no/LinkCollector?key=6G283VQ4U23N Takk for hjelpen! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå