Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke standarer, ønsker, evner ser du etter i en kvinne du poensiellt kunne utviklet et romantisk forhold med?

Både personlighets, utseendende og evt karriere messig?

Anonymkode: c4e8b...8ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvilke standarer, ønsker, evner ser du etter i en kvinne du poensiellt kunne utviklet et romantisk forhold med?

Karrieremessig kunn jeg knapt brydd meg mindre. Er ikke noe opptatt av hva folk jobber med og/eller utdannet som. Ønsker ikke en som er karrieredrevet. Selv jobber jeg for å kunne ha fritid og bruker ikke ett minutt mer en nødvendig på jobb. Jeg er ferdig med å drives av ambisjoner og karriere «been there, done that».

personlighetsmessig trives jeg med en partner som har mye humor og høy terskel for krangling og drama. En som er «easy going». 

Utseendemessig har jeg få preferanser. Jeg har vært med lyse, mørke, petit, høye og formfulle. Jeg har ikke en «type» rent utseende og kroppsmessig.

Anonymkode: 99f6b...b90

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Karriere er lite viktig.

Søt er bra.

Raus, omtenksom, ærlig, lojal, feminin, morsom, lite selvhøytidelig, kosen, følsom, psykisk frisk, 

Anonymkode: 2690e...49a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får å si det kort, så ser jeg enkelt og greit etter en blid og hyggelig dame å ha det hyggelig med, å dele livets gleder og utfordringer med. Vi må jo være ganske på bølgelengde når det gjelder humor, interesser, tenkesett og verdier. Og hun må være pen/tiltrekkende (i mine øyne).

Anonymkode: 8dbc5...3f5

• Liker 3
Skrevet

Om man ønsker vil man jo ha en perfekt kvinne, slank, pen, godt utdannet, tjener godt, har masse fritid, elsker å gjøre morsomme ting, godt trent uten at det går utover fritid eller hygge, elsker øl, osv osv. Bare å ramse opp favorittaktiviteter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (6 minutter siden):

Om man ønsker vil man jo ha en perfekt kvinne, slank, pen, godt utdannet, tjener godt, har masse fritid, elsker å gjøre morsomme ting, godt trent uten at det går utover fritid eller hygge, elsker øl, osv osv. Bare å ramse opp favorittaktiviteter. 

Tjener godt vs masse fritid?

Slank vs Elsker Øl?

🤣

Anonymkode: c4699...1f1

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Respektfull, raus, humoristisk, ikke selvhøytidelig, ikke feministisk, aksepterer at folk er ulike.

Anonymkode: aa4ae...aca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tjener godt vs masse fritid?

Slank vs Elsker Øl?

🤣

Heller masse fritid enn tjene godt.

Opp til en BMI på 25-26 vil jeg at hun liker øl heller enn å slanke seg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Heller masse fritid enn tjene godt.

Opp til en BMI på 25-26 vil jeg at hun liker øl heller enn å slanke seg.

Ok. Bare tulla litt med deg, har hele livet vært innenfor på «BMI» og glad i øl, verdsatt fritid og tjent ok. Så de damene finnes😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du finner ikke en mann som genuint bryr seg om karriere eller utdanning hos dama. 

Viktigst her er personlighet, humør og utseende. I den rekkefølgen. 

Anonymkode: 6ff4f...6a8

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg finner en som matcher mitt liv, derav alene og lykkeligere en å irritere meg over en eventuell partner 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 33ced...94f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du finner ikke en mann som genuint bryr seg om karriere eller utdanning hos dama. 

Viktigst her er personlighet, humør og utseende. I den rekkefølgen. 

Anonymkode: 6ff4f...6a8

Hvis denne mannen ikke tjener allverdens selv, blir jo livet litt festligere med rik karrierekvinne da😊. Litt morsommere i Roma enn i campingvogna ved Mjøsas bredd, liksom.

Anonymkode: 8926d...f85

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Personlighetsmessig ser jeg etter selvstendighet og uavhengighet. Hun må vite hva hun vil. Utseendemessig liker jeg at hun er søt og at hun ser litt tenkende eller drømmende ut. Litt trist kanskje. Karriere bryr jeg meg ikke om. 

Anonymkode: 11b29...c6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun kan gjerne være feminist. Det er jeg selv.

Nysgjerrighet på verden og hvordan ting henger sammen verdsettes høyt.

At hun er glad i å danse er et pluss.

Anonymkode: efb47...2bc

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis denne mannen ikke tjener allverdens selv, blir jo livet litt festligere med rik karrierekvinne da😊. Litt morsommere i Roma enn i campingvogna ved Mjøsas bredd, liksom.

Kanskje for deg. I min erfaring er det ikke så nøye hvor man er, men hvem man er med. Når jeg tenker tilbake på mine beste minner så var det ikke nødvendigvis på de mest fancy plassene.

Samtidig så tror jeg oss menn generelt ikke forventer at kvinnen er villig til å dele masse ressurser med oss, selv om det finnes tilfeller der det skjer. Så det er jo bra at hun tjener godt, men det er jo kun for hennes egen del. Derfor er det ikke noe som får mye fokus.

Anonymkode: c8a50...273

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hun kan gjerne være feminist. Det er jeg selv.

Nysgjerrighet på verden og hvordan ting henger sammen verdsettes høyt.

At hun er glad i å danse er et pluss.

Du virker som en kul fyr. Jeg kjenner jeg blir oppriktig glad i hjerterota av menn som sier de er feminister❤️

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (6 timer siden):

Haha, ler meg ihjel😂 Perfekt kvinne? Perfekt finnes ikke. Tjener godt, være godt trent og masse fritid? Hvordan skal det være mulig??

Anonymkode: 236ea...a30

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En relasjon hvor kvinnen forsørger mannen er en ustabil relasjon.

En relasjon hvor mannen forsørger kvinnen er ofte en stabil relasjon.

Menn synes at det er greit å betale mer enn dama. Veldig mange kvinner synes ikke det. Eller de «synes det er greit» men mister etterhvert tenningen og respekten for mannen.

Så heller campingvogna med en kvinne som elsker meg for meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Menn synes at det er greit å betale mer enn dama. 

.

Ikke hvis vi skal tro diverse tråder her inne. Eks. diskusjoner om hvem som skal betale på date, at kvinner omtales som "golddiggers" samt noen tråder der kvinnen i forholdet har betraktelig lavere inntekt enn mannen, men det kreves fortsatt at hun betaler (minst) halvparten av utgiftene. Og dette støttes med at det er "rettferdig" og "likestilling". (Nå er ikke KG nødvendigvis alltid representativt for slik det er i virkeligheten, det skal sies).

Anonymkode: 41178...664

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du virker som en kul fyr. Jeg kjenner jeg blir oppriktig glad i hjerterota av menn som sier de er feminister❤️

Takk. 
Patriarkatet er prøvd i flere tusen år nå og har feilet i det meste. Som Dalai Lama sier: compassion er det som gir mest lykke. Og den første i livet som lærer oss compassion er mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...