AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Jeg har en mengde lego fra 60 og 80- tallet. Lurer på om jeg skal spørre nevøen min som har tre gutter under skolealder om han vil ha dem? Han bor med sin kone på Oslos beste vestkant, vil hun ta det som en fornærmelse? Jeg skjønner at lego også har utviklet seg, men er usikker på om jeg skal spørre dem før jeg eventuelt legger det ut på Finn. Kan dere gi meg råd? Anonymkode: d7195...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Lego er blitt svindyrt, så jeg ville absolutt blitt glad for en gratis mengde lego uavhenging om jeg bodde på Stovner eller i Holmenkollen. Seriøst, hvem er så stuck up at de blir fornærmet av å få tilbud om en brukt gave? Spør heller barna, det er de som kommer til å leke med legoen uansett. Anonymkode: 6d1a7...804 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Er du en som overtenker alt? Det er jo bare å spørre, de fleste ville blitt glad for det. Det verste som kan skje er et nei takk. De blir selvsagt ikke fornærmet Anonymkode: 4bd9a...806 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Hadde blitt lykkelig for et slikt spørsmål! Lego er grisedyrt, selv brukt! Hadde blitt glad, ikke fornærmet! ps: vi bor også på Oslos beste vestkant og har god økonomi. Betyr ikke at man er allergisk mot brukt 🤗 Anonymkode: de242...e12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar Retro Lego er kjempe kult ! Bedre enn nytt spørsmål du meg. Anonymkode: ab8ff...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar Hvis ikke de vil ha det, tar jeg det gjerne🤭 Har også 3 gutter😁 Lego er super populært!! Om de liker lego, så sier de garantert ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Del Skrevet 10. januar Takk for gode råd. Jeg har tatt bilder og kan sende ham en melding med forespørsel i morgen. Sier de nei kan @Akebrett komme innom på søndag og ta det med seg. 🙂 Anonymkode: d7195...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Lego er blitt svindyrt, så jeg ville absolutt blitt glad for en gratis mengde lego uavhenging om jeg bodde på Stovner eller i Holmenkollen. Seriøst, hvem er så stuck up at de blir fornærmet av å få tilbud om en brukt gave? Spør heller barna, det er de som kommer til å leke med legoen uansett. Anonymkode: 6d1a7...804 Har lego blitt svindyrt? Er jo tilbud hele tiden, 30/40% avslag. Anonymkode: 296f4...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Takk for gode råd. Jeg har tatt bilder og kan sende ham en melding med forespørsel i morgen. Sier de nei kan @Akebrett komme innom på søndag og ta det med seg. 🙂 Anonymkode: d7195...416 🤩🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå