AnonymBruker Skrevet 10. januar #21 Del Skrevet 10. januar Jeg har en jeg har vært venner med siden vi var 4år. Anonymkode: 4f585...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #22 Del Skrevet 10. januar Det sies vel at barna er 9-10 år når de selv velger sine venner. Det vil si at man kanskje slutter å være bestevenn med naboen bare fordi det er naboen. Vil dog tro at de som velges bort gjerne har vært litt «forsert» fra foreldrenes side og kjemien kanskje ikke var 100 %. Eller at man rett og slett vokser fra hverandre. Men det er også mange vennskaper som varer og som aldri er noe trøbbel - mange møter sånne i barnehagen og så fortsetter man jo sammen på skolen i mange mange år. Barnehagebarn bor gjerne tett geografisk, så det er jo naturlig at man henger mye sammen med de helt fra man er kanskje 1-2 år. Anonymkode: b7475...973 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 10. januar #23 Del Skrevet 10. januar Min sønn (nå voksen) er fortsatt bestevenn med bestekompisen fra barnehagen, de har hengt sammen som erteris siden de var ett år gamle. Og også de andre han lekte med i barnehagen er fortsatt nære omgangsvenner. For min del har jeg byttet venner en del, men treffer barndomsvennene innimellom, og vi har god tone. De jeg går mest med, er venner fra videregående samt fra voksen tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #24 Del Skrevet 10. januar Jeg er 33. Har kontakt med 3 gode venner fra barneskolen. Resten av vennegjengen er enten fra vgs eller jobb. Fant ingen som varte på universitetet. Anonymkode: db796...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #25 Del Skrevet 10. januar Jeg har en nær venninne fra 1.klasse, vi gikk i klasse ut vgs, vet ikke om vi hadde vært nære i dag ellers. Har ikke kontakt med noen andre fra barnehage/skole. Resten er fra vgs, møtte flotte folk der som fremdeles er mine nærmeste, vi er 40. Anonymkode: d35e2...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. januar #26 Del Skrevet 11. januar Ja, det kan det gjøre. Sønnen min går på vgs og har fremdeles samme bestevenn som han har hatt siden han var 3 år. De møttes fordi jeg og moren havnet i samme barselgruppe med våre mellomste og var så heldige å begynne i samme klasse på barneskolen og gikk også i samme klasse på ungdomsskolen. Nå går de på samme vgs (ulike klasser da) og er fremdeles bestevenner. Selv har jeg ingen venner fra barneskolen nå i voksen alder. Den eldste vennen jeg har er fra vgs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #27 Del Skrevet 11. januar Jeg fikk ei bestevenninne i andre klasse. Vi var bestevenninner helt til slutten av tenårene. Da begynte vi å utvikle oss ulike retninger og ble begge to enige om at vi gikk "hver til vårt". Er fortsatt venner på FB og kan kommentere på hverandres oppdateringer osv. God stemning mellom oss og har møttes noen ganger i voksen alder. Vi vokste bare litt fra hverandre da vi ble unge voksne. Anonymkode: d1d21...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #28 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk ei bestevenninne i andre klasse. Vi var bestevenninner helt til slutten av tenårene. Da begynte vi å utvikle oss ulike retninger og ble begge to enige om at vi gikk "hver til vårt". Er fortsatt venner på FB og kan kommentere på hverandres oppdateringer osv. God stemning mellom oss og har møttes noen ganger i voksen alder. Vi vokste bare litt fra hverandre da vi ble unge voksne. Anonymkode: d1d21...aaf Kan også legge til at begge brødrene mine har en god kompis som de gikk på barneskolen med. De er nå begge i 50-årene. Anonymkode: d1d21...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå