AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Er det noen som har erfaring? De som virkelig finner hverandre og blir bestevenneri første klasse. Varer det i flere år fremover? Anonymkode: f56d6...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Jeg er over 60 år, og kan si at jeg har en håndfull nære venner fra førskolealder og tidlig barneskole. Dette til tross for at jeg har flyttet mye rundt i landet, både som barn og voksen. Mye handler om vilje til å opprettholde vennskapet. Anonymkode: 6bcac...f3b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Er fortsatt med i vennegjengen fra barnehagen. Snart 40 år. Vi har holdt sammen alle som en. Har også fått flere nære venner på veien da. Anonymkode: 43647...90a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Noen ja og andre ikke 🤷♀️ Anonymkode: 518ef...040 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det noen som har erfaring? De som virkelig finner hverandre og blir bestevenneri første klasse. Varer det i flere år fremover? Anonymkode: f56d6...206 Jeg er 49, min beste venninne fikk jeg i 1.klasse, to andre gode venninner er naboer fra før skolealder Anonymkode: a2c89...fa2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar Jenta vår er fremdeles bestevenn med 2 av venninnene fra barnehagen. Dvs siden de var ca 4 år, de går nå i 5 klasse. Vi foreldre samarbeider også veldig godt og alle har vi åpne hjem, så det har sikkert noe å si. Erfaringen min tilser at mye skjer på vennefronten i 5 klassen, så er spent på hvordan det blir fremover. Skulle de velge forskjellige vennegrupperinger fremover, så vil de uansett hatt mange fine år med trygge og gode vennskap❤️ Anonymkode: d1e27...327 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 10. januar #7 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det noen som har erfaring? De som virkelig finner hverandre og blir bestevenneri første klasse. Varer det i flere år fremover? Anonymkode: f56d6...206 Jeg er enda bestevenn med min klassekamerat fra 1 klasse barneskolen, min tenåring det samme. Så ja, absolutt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Del Skrevet 10. januar Har ingen jeg er venner med fra skoletiden. Noen har andre ikke. Anonymkode: 9edb2...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar Jeg hadde aldri bestevenn på barneskolen. Hang litt med alle. Så nei jeg har ingen fra barneskolen. Vi er flere på fb og har hverandre på vennelister, og vi kommenterer på hverandres innlegg/bilder. Hyggelig kommentarer til hverandre. Er jo mulig noen av de andre har holdt kontakten det vet jeg ikke. Anonymkode: 6087f...c98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Del Skrevet 10. januar Jeg er 35 år og har ikke noe kontakt med de jeg gikk på barneskolen med. Vennene jeg har nå ble jeg kjent med på u.skole, vgs og jobb. Anonymkode: 7c337...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Del Skrevet 10. januar Både og. Jeg fant en venninne første skoledag, vi er fortsatt nære venner, vi er 50 år. De fleste vennene mine er dog fra senere stadier i livet; har fått venner i mange faser av livet, som jeg setter veldig stor pris på. Min datter har også et par venninner fra første klasse, men har mer til felles med venner fra senere års klasser, særlig videregående: Anonymkode: ff81c...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Del Skrevet 10. januar Jeg er 44 og har 0 kontakt med de jeg gikk på skolen med. Fant aldri noen venner i skole. Den som er min bestevenn er en jeg traff via jobb da jeg var 18år. Men så ser jeg på sønnen. 0 kontakt med de han gikk med de 3 første årene, byttet skole og fikk en god venn der. De gikk sammen på hele veien fra 4 klasse, ut videregående og jobber i samme firma nå. De er nå 20 år, gjør mye sammen. Så jar vi yngste som er 18. Har litt kontakt med 2 jenter fra ho gikk i bhg, de gikk i samme klasse i 1 klasse, vår jente bytter skole så gikk på annen skole 2 klasse til og med 6 klasse, kom i samme klasse gikk da sammen fra 7 til ut 10 klasse, fordelt på 3 skoler. Møtes kun noen ganger i året. En ny venn fikk ho i 9 klasse pga annen hobby en de andre. Så på ho har det ikke vært noen direkte bestevenn Anonymkode: 3f8af...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #13 Del Skrevet 10. januar Både ja og nei… Hva er grunnen til at du lurer? Anonymkode: 53df4...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #14 Del Skrevet 10. januar Ja og nei. Har en følelse av at dette handler om en venn du ikke ønsker barnet skal ha? Anonymkode: 413c1...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #15 Del Skrevet 10. januar Har ingen venner fra skolen selv. Ikke venn med noen på FB engang. Så det kommer veldig ann på. Anonymkode: cba22...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 10. januar #16 Del Skrevet 10. januar Min mor har flere venninner hun har gått med i 60år nå, mens jeg selv har ingen fra barneskolen. Har én fra ungdomsskolen da blant de nærmeste. Så dette varierer nok veldig som en ser i tråden her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #17 Del Skrevet 10. januar Ja og nei. Det kan, det trenger ikke. Anonymkode: d3352...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #18 Del Skrevet 10. januar Min bestevenninne fikk jeg i 1.klasse❤️ vi har vært venner i 20 år i år❤️ Resten av vennene mine fikk jeg på vgs. Anonymkode: 08314...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollemor12 Skrevet 10. januar #19 Del Skrevet 10. januar Jeg har vært bestevenn med min venn siden vi ble naboer, og har kjent hverandre siden vi var 2 år. Fortsatt bestevenner. 32 år gamle nå ❤️ Men har vært perioder i livet hvor vi ikke har hatt like mye kontakt da vi har vært på ulike stadier og utdannelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #20 Del Skrevet 10. januar Jeg har ingen venner fra skoletiden. Fant mine venner i studietiden. Anonymkode: d4094...5fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå