AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar ? Bare lurer. Eller foretrekker dere ei på egen alder? Anonymkode: 097dc...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ? Bare lurer. Eller foretrekker dere ei på egen alder? Anonymkode: 097dc...1d9 Er vel akkurat innafor for min del. M52, har ikke fått laget noen datingprofil ennå men planlegger vel å sette aldersspennet til 40-60 eller der omkring. Alder er ikke så viktig, men under 40 er lite aktuelt da mange i den aldersgruppen enten vil ha barn, eller har litt for små barn fra før. Sånn sett ville du ikke vært for ung for min del om du hadde barn på 16+ (dvs. i "selvgående" alder som kan være hjemme alene) men om du hadde barn i barneskolealder hadde du vært for ung. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Det hadde gått fint for min del. Ser ikke på alder som spesielt viktig. Selv om jeg ser ut til å trekke mest mot egen alder, har jeg også vært med 12 år yngre og 13 år eldre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Ja, for ung hvis du har barn. Anonymkode: ac150...b30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar Hvorfor finner du deg ikke en mann på din egen alder i stedet TS? Tenner du på hengehud og rynker? Beauty and the beast-sex liksom? Anonymkode: b713d...f88 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor finner du deg ikke en mann på din egen alder i stedet TS? Tenner du på hengehud og rynker? Beauty and the beast-sex liksom? Anonymkode: b713d...f88 Hva er galt med kjekke deilige menn i 50-åra? Noen blir bare deiligere og deiligere jo eldre de blir. TS Anonymkode: 097dc...1d9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Del Skrevet 10. januar Om jeg blir forelsket i en dame eller ei, har lite med alder å gjøre, kan like godt forelske meg i en dame rundt min egen alder (53) som en betydelig yngre. Problemet med å være sammen med en mye yngre dame, oppstår når jeg blir pensjonist. Hvis hun da er f.eks.10 år yngre enn meg, så har jo hun da 10 år igjen å jobbe før hun også blir pensjonist, og det kan være litt kjedelig at vi ikke er på samme plass i livet hele den tiden. Og når hun endelig blir pensjonist hun også, så er jeg kanskje for gammel og skrøpelig til at vi kan virkelig nyte pensjonisttilværelsen sammen. Så derfor vil jeg nok foretrekke at en kjæreste er rundt min egen alder. Men møter jeg en mye yngre dame og forelsker meg, og følelsene er gjensidige, og aldersforskjellen ikke er et problem for henne, så vil jeg jo ikke avvise henne heller. Anonymkode: 4951e...eea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor finner du deg ikke en mann på din egen alder i stedet TS? Tenner du på hengehud og rynker? Beauty and the beast-sex liksom? Anonymkode: b713d...f88 Hvorfor entret du denne diskusjonen? Hva prøver du å oppnå annet enn å se sur og bitter ut? Anonymkode: a7ee1...bf3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar Neinei, alt mellom 18 og 60 går Anonymkode: 5b267...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Om jeg blir forelsket i en dame eller ei, har lite med alder å gjøre, kan like godt forelske meg i en dame rundt min egen alder (53) som en betydelig yngre. Problemet med å være sammen med en mye yngre dame, oppstår når jeg blir pensjonist. Hvis hun da er f.eks.10 år yngre enn meg, så har jo hun da 10 år igjen å jobbe før hun også blir pensjonist, og det kan være litt kjedelig at vi ikke er på samme plass i livet hele den tiden. Og når hun endelig blir pensjonist hun også, så er jeg kanskje for gammel og skrøpelig til at vi kan virkelig nyte pensjonisttilværelsen sammen. Så derfor vil jeg nok foretrekke at en kjæreste er rundt min egen alder. Men møter jeg en mye yngre dame og forelsker meg, og følelsene er gjensidige, og aldersforskjellen ikke er et problem for henne, så vil jeg jo ikke avvise henne heller. Anonymkode: 4951e...eea Kan legge til at er det snakk om et rent seksuelt forhold, så spiller ikke alder noen rolle så lenge vi er tiltrukket av hverandre. Anonymkode: 4951e...eea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Del Skrevet 10. januar Blir 50 i år så passer fint for min del. Anonymkode: 7e434...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Del Skrevet 10. januar 10 år yngre kvinne er helt topp. Anonymkode: f268e...a81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #13 Del Skrevet 10. januar Liker du meg og jeg deg, hva er det å diskutere? Anonymkode: 8defe...f71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #14 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om jeg blir forelsket i en dame eller ei, har lite med alder å gjøre, kan like godt forelske meg i en dame rundt min egen alder (53) som en betydelig yngre. Problemet med å være sammen med en mye yngre dame, oppstår når jeg blir pensjonist. Hvis hun da er f.eks.10 år yngre enn meg, så har jo hun da 10 år igjen å jobbe før hun også blir pensjonist, og det kan være litt kjedelig at vi ikke er på samme plass i livet hele den tiden. Og når hun endelig blir pensjonist hun også, så er jeg kanskje for gammel og skrøpelig til at vi kan virkelig nyte pensjonisttilværelsen sammen. Så derfor vil jeg nok foretrekke at en kjæreste er rundt min egen alder. Men møter jeg en mye yngre dame og forelsker meg, og følelsene er gjensidige, og aldersforskjellen ikke er et problem for henne, så vil jeg jo ikke avvise henne heller. Anonymkode: 4951e...eea Dette syns jeg var så forfriskende å lese! ❤️ dette er så viktig for meg når jeg dater. Jeg vil ha noen som jeg kan nyte pensjonisttilværelsen med. Vi skal bli gamle, grå, skrøpelig sammen. Oppleve livet sammen, alt sammen ❤️ Anonymkode: 8bedd...f6c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 10. januar #15 Del Skrevet 10. januar He he, ute etter å få ny rekord i svar eller?🤪 10 år er jo ikke noe i det hele tatt i den alderen! Om jeg er 50 så kan hun være 30 om så er, bare vi føler at vi er på bølgelengde etc. Kjærlighet stiller ikke krav til alder, norsk lov gjør selvsagt det! Men bortsett fra det kan folk finne seg unge eller gamle om hverandre så mye de ønsker bare de mener det de gjør. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 10. januar #16 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om jeg blir forelsket i en dame eller ei, har lite med alder å gjøre, kan like godt forelske meg i en dame rundt min egen alder (53) som en betydelig yngre. Problemet med å være sammen med en mye yngre dame, oppstår når jeg blir pensjonist. Hvis hun da er f.eks.10 år yngre enn meg, så har jo hun da 10 år igjen å jobbe før hun også blir pensjonist, og det kan være litt kjedelig at vi ikke er på samme plass i livet hele den tiden. Og når hun endelig blir pensjonist hun også, så er jeg kanskje for gammel og skrøpelig til at vi kan virkelig nyte pensjonisttilværelsen sammen. Så derfor vil jeg nok foretrekke at en kjæreste er rundt min egen alder. Men møter jeg en mye yngre dame og forelsker meg, og følelsene er gjensidige, og aldersforskjellen ikke er et problem for henne, så vil jeg jo ikke avvise henne heller. Anonymkode: 4951e...eea Joda men hvis jeg finner kvinnen i mitt liv og faller fullstendig så blir det for dumt å si nei til kanskje 20-30-40 år med henne bare fordi jeg må huske på at når jeg er 67 så er hun 57! So what?! Det betyr ikke at vi er på ulike steder i livet, vi er bare i ulike situasjoner når det gjelder jobb! Alt annet er vel det samme? Og det er jo veldig vanlig at menn er eldre enn kvinner så mange opplever dette uten at det er et kjent problem. Dessuten så finner nok en kvinne på 40 som finner en mann på 50 raskt ut om dette er noe hun vil følge livet ut eller hoppe av før det er for sent hvis det er det hun vil. Dessuten så sier ofte pensjonister at de aldri har hatt det så travelt som etter de ble pensjonert så dette er neppe et stort problem…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #17 Del Skrevet 10. januar Min kone var i 20-årene og jeg var i 50-årene da vi ble sammen. Noe vi fortsatt er 10 år etterpå. Hennes preferanse er eldre mann og min preferanse er yngre kvinne uten at preferansene våre er så stor aldersforskjell som vi har. Anonymkode: 87d2e...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 10. januar #18 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min kone var i 20-årene og jeg var i 50-årene da vi ble sammen. Noe vi fortsatt er 10 år etterpå. Hennes preferanse er eldre mann og min preferanse er yngre kvinne uten at preferansene våre er så stor aldersforskjell som vi har. Anonymkode: 87d2e...599 Sa mannen som har skutt gullfuglen, tenk på de menn som kun har skutt ei vanlig gås på samme alder da…. Kvakk kvakk, ikke si det til fruen min, hun flyr bare til syden uten å si det til meg😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #19 Del Skrevet 10. januar M50 her: Alder har ingen betydning. Ei heller kropp. Men du må gi meg noe. Livsglede, trygg på deg selv, smartness, fornuft og litt galskap. Du må kunne være tilstede i sosiale settinger. Gjøre meg stolt av deg. Bise at du er stolt av meg. Klarer du det som 30-åring: kult. Som 60-åring: kult. Min nærmeste kompis (50) sin kone er 63. Ei fantastisk dame. Så om du er 40, 50 eller 60..? Spelar ingen roll Anonymkode: 376f4...7ee 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #20 Del Skrevet 10. januar Som opplyst dame ville jeg tenkt på hva JEG fikk ut av forholdet, ikke hva en mann ønsker. Og derfor gikk jeg litt ned i alder, opp hadde vært utelukka all den tid menn eldes og dør før kvinner. Ca tre år yngre mann er optimalt. Anonymkode: 5fe02...944 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå