AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Hei damer der ute! Jeg har nå vært plaget med smerter (i varierende grad) i nærmere 2 uker og varierende avføring, som stort sett er gul og løsere i konsistensen. Jeg kan fortelle at jeg har hatt en ekstremt krevende høst med store belastninger og har pga dette fått underlivssmerter. Nå har magen også blitt i ulage. Det startet en kveld med at jeg spist et måltid hvor jeg blant annet drakk kefir, som var i merkelig konsistens (vannete med klumper). Jeg rørte i den og drakk den likevel. Etter dette fikk jeg ekstremt vondt i øvre del av magen. Smertene ga seg vel etter en time, og dagen etter våknet jeg med diaré. Smertene har komt og gått, men murrer hele tiden i bakgrunnen øverst i magen. Avføringen er stort sett gul. Noen som opplevd lignende? Kan dette være er resultat av stress/angst (som jeg også sliter med). Eller en bakterie? Anonymkode: 2d7ff...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Du skal undersøkes av lege før du skal slå deg til ro med at det "bare" er resultat av angst og stress i alle fall. Jeg tror ikke dette har noen ting med dårlig kefir å gjøre. I tillegg har du gått med underlivssmerter. Bestill deg en time med en gang og få det sjekket. Anonymkode: 0dcd8...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene111222 Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du skal undersøkes av lege før du skal slå deg til ro med at det "bare" er resultat av angst og stress i alle fall. Jeg tror ikke dette har noen ting med dårlig kefir å gjøre. I tillegg har du gått med underlivssmerter. Bestill deg en time med en gang og få det sjekket. Anonymkode: 0dcd8...dff Jeg var hos lege i dag og tok diverse tester, så jeg må vente på svar. CRP var 1,1. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Da må du nok vente på svar på testene. Hvis det blir veldig vondt i helgen bør du komme deg på legevakten. Kanskje gallestein eller leverproblemer, men det vil prøvene gi svar på. Men blir det svært vondt er det viktig å komme seg til lege, om så bare for å få skikkelig smertestillende. Anonymkode: e10e1...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar Helene111222 skrev (27 minutter siden): Jeg var hos lege i dag og tok diverse tester, så jeg må vente på svar. CRP var 1,1. Så bra! Anonymkode: 0dcd8...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar Helene111222 skrev (24 minutter siden): Jeg var hos lege i dag og tok diverse tester, så jeg må vente på svar. CRP var 1,1. Tror jeg ville avventet de store bekymringene og så ser du hva prøvene du har tatt viser. Hvis dette bare har vart i 2 uker så ville jeg ikke stresset så mye med det før du eventuelt må. Det du beskriver høres nesten ut som fettdiare eller noe gallegang opplegg. Men nå har du vært hos lege og gjort det du kan så får du prøve å slå deg til ro med det til du får tilbakemelding fra lege. Anonymkode: e3a19...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #7 Del Skrevet 13. januar Hvordan går det ts? Vært hos legen? Anonymkode: e4181...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå