Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke lærer, men har likevel femårig høyere utdanning. Tjener 685' i kommunen, som rådgiver innen en noe sær spesialitet, og kun fagansvar for noen lærlinger.

Nå kan jeg i hovedsak dra hjem når jeg ønsker da, så det er jo en forskjell her, men har selv full ansiennitet og klarer ikke helt se basert på svarene her at lærere tjener så veldig lite som man tidvis får inntrykk av.

Anonymkode: b38d7...918

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er ikke lærer, men har likevel femårig høyere utdanning. Tjener 685' i kommunen, som rådgiver innen en noe sær spesialitet, og kun fagansvar for noen lærlinger.

Nå kan jeg i hovedsak dra hjem når jeg ønsker da, så det er jo en forskjell her, men har selv full ansiennitet og klarer ikke helt se basert på svarene her at lærere tjener så veldig lite som man tidvis får inntrykk av.

Anonymkode: b38d7...918

Har du master?

adjunkter med tillegg (minst femårig utdannelse) og full ansiennitet har samme lønn som deg.

Anonymkode: a5a68...11c

Gjest Cartman
Skrevet

Jobber for tiden 80%. Tjener litt over 30000 i måneden etter skatt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 11.19):

Kun for lærerjobben, uten tillegg?

Anonymkode: 38e40...e24

Til sammen på lærerjobb og på det jeg får (pedagogisk) lønn for i helse.

Jeg er ikke kontaktlærer, så får ikke tillegg for det. 

Anonymkode: 33046...e55

Skrevet

Lektor med tilleggsutdanning og med ti års ansiennitet, jobber på videregående nivå. Har 715 000 i grunnlønn pluss funksjonstillegg og kontaktlærertillegg. 
Fornøyd med lønna. 

AnonymBruker
Skrevet

685000 i grunnlønn + kontaktlærertillegg + teamledertillegg = 753000 i året. Er ikke teamleder da, har funksjonstillegg som veileder. Adjunkt med opprykk 

Anonymkode: b0615...599

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...