Gå til innhold

Fishnet strømpebukse = prostituert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alltid likt mer alternative stiler og særlig litt mer rocka greier, så tenkte å begynne litt med det igjen til våren og skaffet meg noen kule fishnets. Men nå har jeg hørt fra mange at de assossierer det med prostituerte, og da merker jeg at jeg blir litt tilbakeholden på å bruke det.

Er det innafor å bruke fishnets nå til dags? Og evt om det er for sært at en 30 åring bruker det i moten sin? 😬

Anonymkode: 182f8...40c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja det er helt innafor.

Anonymkode: c5fe9...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alltid likt mer alternative stiler og særlig litt mer rocka greier, så tenkte å begynne litt med det igjen til våren og skaffet meg noen kule fishnets. Men nå har jeg hørt fra mange at de assossierer det med prostituerte, og da merker jeg at jeg blir litt tilbakeholden på å bruke det.

Er det innafor å bruke fishnets nå til dags? Og evt om det er for sært at en 30 åring bruker det i moten sin? 😬

Anonymkode: 182f8...40c

Bilde/link? 

Husk at utseende også vurderes av det du bruker sammen med strømper.

Anonymkode: 27cc0...aa3

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sier mer om dem, enn om deg

Anonymkode: 56022...838

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så tilfelle kjenner jeg flere sexarbeidere enn jeg alt visste om

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser billig og litt horete ut, i manges øyne. På samme måte som mange synes hettegenser ser dassete ut. Jeg bruker ikke nettingstrømpebukser, men jeg bruker hettegenser akkurat så ofte jeg vil. (Bruker aldri noen form for strømpebukser).

Anonymkode: b27ab...667

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mange artister bruker brun eller svart nettingstrømpebukse på scenen; Beyonce, Dua Lisa osv og det er stilig.

Anonymkode: 3808e...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mange artister bruker brun eller svart nettingstrømpebukse på scenen; Beyonce, Dua Lisa osv og det er stilig.

Lipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt innafor å bruke!! 

Fishnet kan være kult det, kan også være trashy. Helt avhengig av hvordan du bruker det :)

Jeg liker det, men betyr ikke at alle andre liker det. 

You do you!!! Ingen grunn til å bry seg om hva alle andre mener, så lenge du liker det du går med vel? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakk, da lærer jeg jammen meg at jeg er prostituert, og det på KG av alle steder.

Om jeg skulle ha droppa å bruke alt det som alle andre assossierer med ting, da hadde jeg ikke hatt en dritt å gå med.

Så bare bruk det, du!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var veldig punk som ung og hadde fishnets på armene. Folk er rare. Spesielt menn, var borti to episoder der de åpnet lommeboka si foran meg og flashet masse sedler mens de gliste. Jeg skjønte ikke en dritt.

Anonymkode: 693ab...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nettingstrømpebukse er overraskende varm. Bruker det gjerne under bukse eller under varm strømpebukse. Da varmer det ekstra. Så det er jo litt av praktiske årsaker man bruker det.

Anonymkode: 8ddec...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg brukte fishnets på lørdag, følte meg fin og tror ingen mistenkte meg for å være prostituert... 😅

Anonymkode: c9e3f...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...