AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Hei, trenger noen råd fra alle dere kvinner der ute. Det var denne jenta jeg så i omtrent to måneder. Alt var flott inntil jeg en dag fikk den fryktede teksten "Jeg tror ikke jeg har følelser for å date lenger". Det overrasket meg og jeg var trist, men aksepterte det grasiøst og fortsatte med livet. Jeg savnet henne imidlertid, og sendte henne nylig tekstmeldinger igjen. Vi har sendt tekstmeldinger frem og tilbake, svarene hennes er trege, men hun er oppriktig interessert i livet mitt og hva jeg driver med, men samtalen er ikke dyp, bare ting vi gjorde på ferie og hvordan har jeg det. Spørsmålet mitt er at hun snakker til meg fordi hun er snill eller det kan potensielt være noe mer? Jeg har ikke mye håp, men jeg vil bare vite hvordan jeg skal forholde meg til situasjonen. Jeg vil veldig gjerne prøve å date henne igjen, for ærlig talt var det perfekt, men jeg vil ikke legge press på henne eller få hjertet mitt knust igjen. Anonymkode: d74e0...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Hun er nok bare snill som fortsetter å tekste med deg. Om hun har vært direkte mot deg å sagt at hun ikke har følelser, så er nok det sannheten og det ville jeg trodd på. Hun liker at du liker henne. Alle vil føle seg ønsket. Men du kan absolutt spørre om det er noe spesielt som gjorde at hun ikke ville fortsette datingen. Kanskje du lærer noe. Ja det kan såre å få sannheten, men kanskje det er noe du ikke har tenkt på som er årsaken? Uansett, for din del, ville jeg prøvd å begrense tiden du bruker på henne. For hun er nok ikke interessert. Anonymkode: 9c072...b6c 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Nei, det er neppe håp. Vær høflig, distansert og la det være opp til henne å ta opp tråden. Anonymkode: 31650...06d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Jeg ville virkelig ikke forfulgt dette. De har et tilknytningsproblem og det kommer til å gjøre vondt for deg. Evt er hun uinteressert men bare høflig. Jeg har vært borti to sånne. Adferden er helt lik. Den ene sa at hun ikke ønsket å date mer (etter vi hadde vært på 1 date). Ok. Men så holdt hun kontakten. Jeg inviterte på ny date/middag. Hun dukket ikke opp. Skyldte på dårlig form. Ingen beklagelse. Hun fortsatte å sende meldinger. Men det ble ikke noe mer ut av dette. Nr. 2. Flere dates. Plutselig sender hun en høflig melding om at dette ikke går og vil avbryte. Etter en liten stund begynte hun å sende hyggelige meldinger. En periode med det og jeg spør henne om å treffes igjen. Hun drar på det og unngår spørsmålet. Etter dette lot jeg det fade ut. Det koster meg mye å holde på med dating. Sånt orker jeg ikke. Anonymkode: cd8e1...535 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar Hvis jeg hadde avsluttet dating og vært tydelig på at jeg ikke hadde følelser, og han hadde tatt opp kontakten etter en stund, så hadde jeg sett på det som ren vennskapelig kontakt. Anonymkode: 63184...2e3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar Hun er nok mest sannsynlig bare høflig. Anonymkode: 4b5bd...7d2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 10. januar #7 Del Skrevet 10. januar Jeg beklager, men hun er nok bare høflig. Det er utrolig vanskelig å holde seg unna noen man liker og det virker som du likte henne utrolig godt, men prøv å beskytte deg selv i dette 🫶 ❤️ det virker som du får håp av denne tekstingen, men du må respektere det hun sa og fokusere på å gå videre! Har troen på at du klarer det 🫶 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #8 Del Skrevet 11. januar Sorry, men hun er ikke oppriktig interessert. Det du opplever er høflighet, og antennene dine fanger det opp som interesse. Det er feil. De trege svarene er hint til deg om å gi deg. Det er bare en måte å forholde seg til denne situasjonen, og det er å slutte å sende meldinger og la henne være i fred. Anonymkode: eb8ad...b26 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #9 Del Skrevet 11. januar Hun er kanskje litt smigret over interessen din og vil være grei tilbake, men ikke noe mer enn det. La henne ta initiativene fremover så får du er bedre inntrykk av hvor interessert hun er. Du må ihvertfall bare slutte på bruke energi på henne nå fremover. Du kaster bare bort tiden din. Anonymkode: 223c2...f16 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #10 Del Skrevet 11. januar Det er nok bare høflighetsfraser. Hadde hun vært oppriktig intressert hadde hun svart kjapt og hun hadde holdt samtalen gående. Hun er uansett ikke så fantastisk som du tror. Bare gå videre med livet❤️ Anonymkode: 62a26...229 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #11 Del Skrevet 11. januar Du kaster bort tiden din. Hun er bare høflig. Slutt og send meld og se om det kommer noe fra henne først. Jeg tviler.. Anonymkode: 1e744...100 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #12 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): ærlig talt var det perfekt Du kan få diagnosen "oneitis" hos meg. Perfekt er det aldri, så lenge det ikke går begge veier. Anonymkode: b0355...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlin Skrevet 11. januar #13 Del Skrevet 11. januar Vær obs på om hun plutselig kommer tilbake og vil ta opp igjen forholdet kan det være for at hun selv er blitt såret og ønsker trøst fra deg. Kvinner kan noen ganger oppføre seg ganske jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
William_S Skrevet 11. januar #14 Del Skrevet 11. januar Er vel dette som er selve definisjonen på å bli friendzoned 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #15 Del Skrevet 11. januar William_S skrev (10 minutter siden): Er vel dette som er selve definisjonen på å bli friendzoned Aldeles ikke, venner vil man ha kontakt med og treffe. Anonymkode: eb8ad...b26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #16 Del Skrevet 11. januar William_S skrev (2 timer siden): Er vel dette som er selve definisjonen på å bli friendzoned De har datet, og hun visste at det var kjæreste han var ute etter. Det er ikke et utgangspunkt for friendzoning. Men å skrive meldinger, og henge i håpet, ligner veldig. Anonymkode: b0355...c1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #17 Del Skrevet 11. januar For å være snill Anonymkode: b99f9...b32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå