AnonymBruker Skrevet 16. januar #41 Del Skrevet 16. januar Prøvde en kur mot lus? Anonymkode: 0e03f...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #42 Del Skrevet 16. januar Cutrin Bio+ hjalp meg. Brukte serumet. Anonymkode: 3ad77...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #43 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 17.16): Kan være sopp. Jeg holdt på å klø meg ihjel. En tur til legen, og han fant ut at det var sopp jeg hadde. Anonymkode: 9691b...27a Ja, men da er det rart at Fungoral sjampo ikke hjalp for TS. Den inneholder et soppdrepende legemiddel. Anonymkode: 4e72f...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 21. januar #44 Del Skrevet 21. januar SiljeKP68 skrev (På 14.1.2025 den 10.53): Glemte å nevne at disse ble jeg anbefalt av dermatolog https://www.luxplus.no/produkt/vichy-dercos-anti-dandruff-deep-purifying-shampoo-250-ml - denne har jeg også brukt, og den hjelper skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 21. januar #45 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 9.42): Denne er grusom, held badet stinker i lang tid etterpå, forferdelig lukt. Anonymkode: a5a83...6bb Ja, som sagt, veldig rar lukt som jeg ikke er så glad i. Jeg bruker den førstnevnte, men det er litt vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #46 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 22.58): Ja, men da er det rart at Fungoral sjampo ikke hjalp for TS. Den inneholder et soppdrepende legemiddel. Anonymkode: 4e72f...213 Vi vet ikke om TS prøvd mer enn en gang. Har prøvd spørre hvor lenge TS har prøvd den, men får ikke noe svar på det. Anonymkode: 884d6...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå