Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #1 Skrevet 5. mars 2006 og da tenker jeg IKKE på I.D bare minerals sin pudderfoundation. men en i krem.form????????
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #2 Skrevet 5. mars 2006 Krem er vanskelig, for de er gjerne veldig dekkende. Men du kan prøve Color Clone fra Rubinstein. Den er veldig naturlig, og dekker ikke så masse. Min klare favoritt.
Wonderwoman Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 purelux har mineralfoundation i både pudder- og kremform
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 Krem er vanskelig, for de er gjerne veldig dekkende. Men du kan prøve Color Clone fra Rubinstein. Den er veldig naturlig, og dekker ikke så masse. Min klare favoritt. ← har dem bare den i en farge?? så etter den på SN, og de har den o cignac-farge. men de har vel flere farger?
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #5 Skrevet 5. mars 2006 Du vet, SN er ikke alt her i verden Den finnes i masse farger, og Cognac er nok den aller mørkeste av dem. Gå i et parfymeri, så får du teste ulike farger.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #6 Skrevet 5. mars 2006 Du vet, SN er ikke alt her i verden Den finnes i masse farger, og Cognac er nok den aller mørkeste av dem. Gå i et parfymeri, så får du teste ulike farger. ← takk, men et siste spørsmål. hva koster den i Norge? nei vet at SN ikke har noe av farger. ville bare sjekke.
Gjest Malina Skrevet 5. mars 2006 #8 Skrevet 5. mars 2006 Jeg betalte 350 for min. ← Men husk på at den er kjempe drøy! Jeg kjøpte min for minst et halvt år siden,men jeg har mye igjen enda- jeg bruker den kanskje annehver dag... Så du får mye og bra foundation for pengene!
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #9 Skrevet 5. mars 2006 Men husk på at den er kjempe drøy! Jeg kjøpte min for minst et halvt år siden,men jeg har mye igjen enda- jeg bruker den kanskje annehver dag... Så du får mye og bra foundation for pengene! ← Ja, det er den. Det dumme er at det er umulig å se hvor mye som er igjen. Sist prøvde jeg å holde den opp mot en spot i stua, uten at jeg ble noe klokere av den grunn.
Gjest Virvel Skrevet 5. mars 2006 #10 Skrevet 5. mars 2006 Jeg har Superbalanced fra Clinique, og i tynne lag kan den nesten bli for naturlig. :icon_smile:
Gjest Malina Skrevet 5. mars 2006 #11 Skrevet 5. mars 2006 Ja, det er den. Det dumme er at det er umulig å se hvor mye som er igjen. Sist prøvde jeg å holde den opp mot en spot i stua, uten at jeg ble noe klokere av den grunn. ← Nei, det er litt vanskelig...jeg bare rister på den,jeg- føler at det er en del igjen Men det er ikke mye jeg trenger av foundationen hver gang heller, så man kan jo måle litt slik også.
Iselilja Skrevet 5. mars 2006 #12 Skrevet 5. mars 2006 Jeg har Superbalanced fra Clinique, og i tynne lag kan den nesten bli for naturlig. :icon_smile: ← Den har jeg og! Den er kjempefin og naturlig
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #13 Skrevet 6. mars 2006 color clone i biscuit er fin om sommeren ,men nå har jeg vannila.
gladidag Skrevet 6. mars 2006 #14 Skrevet 6. mars 2006 Krem er vanskelig, for de er gjerne veldig dekkende. Men du kan prøve Color Clone fra Rubinstein. Den er veldig naturlig, og dekker ikke så masse. Min klare favoritt. ← ENIG, beste foundation eg noen gang har prøvd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå